IngvaldNordland Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 aPartOfTheInstallation Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Vakkert og stemningsfullt! Liker godt den "drømmende" effekten! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Vakkert og stemningsfullt! Liker godt den "drømmende" effekten! Takk Gro Park Sanssouci (Potstam) er som du nevner skapt for drømmer. Har prøvd å la utrykket gå i samme retning. mvh IngvaldN Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Her var jo svarthvit et must for å få nettopp den virkningen. I en slik symmetrisk setting er jo også modellens midtstilling mer eller mindre påkrevet. Godt sett og jobba. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Her var jo svarthvit et must for å få nettopp den virkningen. I en slik symmetrisk setting er jo også modellens midtstilling mer eller mindre påkrevet. Godt sett og jobba. Roar Takk Roar. Helt enig der. Vedkommende var nok konas modell (ute til venstre et sted) men han ble da noe ufrivillig også min ; ) ,vh ibn Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Peaceful..... Fin stemning du har fanget her. Som Gro sier, fin drømmende effekt, noe som jeg synes s/hv forsterker. Ellers synes jeg kompen ble vellykket med midtstillingen. Har stor sans for dine kreative og severdige bidrag, selv om jeg ikke alltid får kommentert dem. Inspirerende:-) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Peaceful..... Fin stemning du har fanget her. Som Gro sier, fin drømmende effekt, noe som jeg synes s/hv forsterker. Ellers synes jeg kompen ble vellykket med midtstillingen. Har stor sans for dine kreative og severdige bidrag, selv om jeg ikke alltid får kommentert dem. Inspirerende:-) Svært hyggelig inspirerende kommentar ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg