jarle-60 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Inverness Castle and River Ness Inverness Scotland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Flott senkveldsbilde av slottet. Nesten er trolsk stemning. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Nydelig bilde! Takker så mye for det. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Flott senkveldsbilde av slottet. Nesten er trolsk stemning. Vennlig hilsen Ragnar Takker for det Ragnar. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Var der oppe to ganger i yngre år, for å møte Nessie. Vakkert å kjøre i skotsk natur. Flott bilde! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Var der oppe to ganger i yngre år, for å møte Nessie. Vakkert å kjøre i skotsk natur. Flott bilde! Ja vakkert er det.men ikke lett å kjøre på feil side av veien. Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Fint bilde av slottet, men mulig jeg ville foretrukket et lite kutt på høyere side Jeg elsker bilder med høy oppløsning så jeg ville gjerne sett bildet i høyere oppløsning enn 1016x557 piksler. Bildet har en halo rundt slottet og trærne har original bilde samme halo eller har det kommet under redigering? Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Fint bilde av slottet, men mulig jeg ville foretrukket et lite kutt på høyere side Jeg elsker bilder med høy oppløsning så jeg ville gjerne sett bildet i høyere oppløsning enn 1016x557 piksler. Bildet har en halo rundt slottet og trærne har original bilde samme halo eller har det kommet under redigering? Takker for kommentaren, ja haloene har kommet i redigeringen. Prøvde å få litt annen stemning enn orginalbildet, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg