Hofer Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Hei, Har egentlig allerede landet på Beyerdynamics DT770 Pro, men er ubestemt på om jeg skal gå for 32 ohm eller 80 ohm versjonen. Jeg har allerede bestilt meg en ekstern mikrofon, og i PCen min i dag har jeg et ASUS Xonar DX lydkort. Hvilken versjon av headsettet bør jeg bestille, og eventuelt bør jeg oppgradere lydkortet? På forhånd takk. Endret 30. juni 2015 av Hofer Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 32ohm for laptopter/telefoner/mediespillere, 80ohm om du har lydkort med litt power eller eventuelt hodetelefonforsterker. 32ohm er lettere å drive, men 80ohm har litt mere og bedre basskontroll om du har nok power til å drive dem. Det er værtfall min erfaring. 1 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 32ohm for laptopter/telefoner/mediespillere, 80ohm om du har lydkort med litt power eller eventuelt hodetelefonforsterker. 32ohm er lettere å drive, men 80ohm har litt mere og bedre basskontroll om du har nok power til å drive dem. Det er værtfall min erfaring. Så min stasjonære PC med et ASUs Xonar DX-lydkort vil kjøre 80ohm uten problem? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Kjører for øyeblikket mine 80ohm dt770 rett fra hovedkortets innebygde lydkort, så vil ikke tro Xonar DX skal ha noe problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå