Jan Høydal Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Omfavnet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Hei igjen Jan:-) Igjen mesterlig bruk av lys, noe som her fremhever settingen. Velkomponert og vakkert der den blivende mor holder sine omsorgsfulle hender rundt den blivende verdensborger. Flott komp og kledelig s/hv. Tenker nesten på dette som en pakke, der en av de største/flotteste gaven ligger innpakket. Veldig respektfullt og godt presentert. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Flott fortelling om livet. Liker hvordan du prioriterer lyset her. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Perfekt lyssetting! Likte at hånden langs siden er synlig. Nydelig bilde, nesten så jeg fikk lyst å bli gravid igjen...nesten.. det er en utolig følelse å ha liv i magen. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Meget vakkert og verdig gjengivelse av et spenningsmoment som må erfares for å forstås. Et mesterverk, Jan! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Igjen viser du at du har god kontroll på slike low-key bilder. Komposisjon og lys sitter veldig bra, og motivet er jo sjarmerende. Om man skal være veldig kritisk så synes jeg det er litt uheldig at hånden nede blir kuttet nederst, det hadde blitt litt mer harmonisk om hele på en eller annen måte var med. Men for all del - dette er glatt dagens beste bilde her inne. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Dette kalles på godt norsk fotokunst. Et meget godt bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 En akt av et av livets mest spennende øyeblikk fint fremstilt i lys og skygger så kurver og linjer kommer godt fram. En mye bedre fotografisk fremstilling dette enn et rotete bilder i farger som vi ser så altfor mange av tatt i full fart av en stolt vordende pappa. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Nydelig bilde av den blivende moren. Lyset viser akkruat det viktigste på en flott måte! Flott utførtJan! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Hei igjen Jan:-) Igjen mesterlig bruk av lys, noe som her fremhever settingen. Velkomponert og vakkert der den blivende mor holder sine omsorgsfulle hender rundt den blivende verdensborger. Flott komp og kledelig s/hv. Tenker nesten på dette som en pakke, der en av de største/flotteste gaven ligger innpakket. Veldig respektfullt og godt presentert. Har stått og malt husvegger i hele dag, så beklager seint svar. Kjekt at du likte bildet - var spent på hvordan det ble tatt imot - følte jeg beveget meg litt i grenseland mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Flott fortelling om livet. Liker hvordan du prioriterer lyset her. Takker Trond Olav, Jeg liker å leke meg frem med bruk av lyset - så dette satte jeg pris på mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Perfekt lyssetting! Likte at hånden langs siden er synlig. Nydelig bilde, nesten så jeg fikk lyst å bli gravid igjen...nesten.. det er en utolig følelse å ha liv i magen. *ler godt* Helene! Ja, da må det ha truffet bra mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Meget vakkert og verdig gjengivelse av et spenningsmoment som må erfares for å forstås. Et mesterverk, Jan! Jeg prøvde som du sier å gjøre det mest mulig verdig uten å blottlegge for mye - så veldig kjekt at du synes nettopp dette. Føler det blir en hårfin balanse mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Igjen viser du at du har god kontroll på slike low-key bilder. Komposisjon og lys sitter veldig bra, og motivet er jo sjarmerende. Om man skal være veldig kritisk så synes jeg det er litt uheldig at hånden nede blir kuttet nederst, det hadde blitt litt mer harmonisk om hele på en eller annen måte var med. Men for all del - dette er glatt dagens beste bilde her inne. Henning Kontroll og kontroll - jeg får litt prestasjonsangst i slike settinger som dette - føler jeg må levere på en god måte også kommunikasjonsmessig - men veldig lærerikt. Jeg har sett på dette med den nedre hånden, men skulle jeg vist hele hånden, så hadde jeg vist for mye Så dette ble en trade off. Veldig kjekt at du likte bildet - spesielt fra en som virkelig kan dette med lys. mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Dette kalles på godt norsk fotokunst. Et meget godt bilde. Vennlig hilsen Ragnar Jeg lar meg smigre Ragnar Tilbakemeldingen varmer godt! mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 En akt av et av livets mest spennende øyeblikk fint fremstilt i lys og skygger så kurver og linjer kommer godt fram. En mye bedre fotografisk fremstilling dette enn et rotete bilder i farger som vi ser så altfor mange av tatt i full fart av en stolt vordende pappa. Roar Ja, det var dette med å få frem konturer og kurver på en subtil måte som var ideen. Var spent på hvordan det harde lyset fungerte i en slik setting. Så takker for god tilbakemelding Roar. mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Nydelig bilde av den blivende moren. Lyset viser akkruat det viktigste på en flott måte! Flott utførtJan! Hilsen Tove Takker Tove. Jeg er jo mannlig fotograf og har kanskje et lite handicap i slike settinger som dette - så derfor varmer det godt at det falt i smak Tove. Det ble litt justering av lyset for å få det til å sitte - små marginer å gå på mvh Jan Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Meget vakkert og verdig gjengivelse av et spenningsmoment som må erfares for å forstås. Et mesterverk, Jan! Jeg prøvde som du sier å gjøre det mest mulig verdig uten å blottlegge for mye - så veldig kjekt at du synes nettopp dette. Føler det blir en hårfin balanse mvh Jan Måtte flere tenke slik...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg