dct Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Hei, Har en Asus F550CC 15.6" Laptop der den gamle harddisken røk. Så jeg bestilte meg en ny HyperX Savage SSD 240GB, jeg finner harddisken i BIOS så vil tro den skal være i orden. Alt virker som det skal frem til windows logoen kommer på skjermen, så låser hele greia seg da jeg skal installere windows. Dette er en legit win7 kopi om det har noe å si. Prøvd å restarte et par ganger og trikse litt i BIOS uten hell, noen som har vært borti noe lignende og har noen tips? takk Lenke til kommentar
Hupu Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Prøver du å installere en x86 eller en x64 biters windows? Hva slags medium bruker du for å installere windows? Lenke til kommentar
dct Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Prøver å installere 64bit Win7, Bruker en original windows dvd/cd plate. Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Har du en annen PC?? I så fall, gå til denne linken: http://wudt.codeplex.com/... Last ned verktøyet, og følg instruksjonene på skjermen. MERK: Du bør ha en USB minnepinne med MINST 4GB minnne. Prøv å installere windows 7 fra den minnepinnen, men med samme lisenskode som du fikk i DVDpakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå