trondwestby Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Blåstrupe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Kjempebra dette! Reint og fint komp med behageleg ljos og vakre fargar. Kvalitet! Magnar Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Tusen takk Magnar! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Ikke en jeg har sett in natura, bare på bilder. Men så sniker jeg ikke rundt i buskene heller. Men balkongforinga trekker til seg en del både store og små midt i Oslogryta. Litt hard cropping har nok rappa litt skarphet uten at det gjør så mye. Slikt må jo gjerne til for å komme tett på slike småtasser hvis denne er på størrelse med rødstrupa som jeg har hatt et par trippende rund på balkongen av. men nå er de forsvunnet. Perfekt plassert i flata kommer den godt fram mot den fullstendig utslørede bakgrunnen. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Flott bilde av en flott fugel Trond God sommer videre ! Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg