Ovidia2 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Pusekatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Meget bra dette! Gjer seg godt i svart og kvit og for eit blikk! Likar kompet og det vakre ljoset. Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Tusen takk Magnar. Ja det er jo bare å observere en katt. Den kan ikke akkurat posere. Så man må følge med og være rask for å fange det rette øyeblikket. Her ligger den høyt oppe på en katteklatrestilling. Og lyset kommer kun fra vinduet. Koselig at du likte det. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Du klarer det samme med en katt som modellene dine, uten sammenligning forøvrig:-) Du får frem det vakre stolte på en måte som nesten bare du kan. Flott lyssetting og komp. Skarpheten sitter der den skal og s/hv ble vellykket. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Dette var jaggu flott Tove! Jeg har katter sjøl, men de er vriene å ta fine bilder av synes jeg. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Ser ut som om den funderer over livet. Mange katter liker for øvrig å ha oversikt, og hopper ofte opp i vinduer og andre steder for å oppnå dette. Må for øvrig ses i fullstørrelse for å få med alle detaljer. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Flott presentert av pusen med bruk av stor blender som gjør at jeg studerer pusens øyne og ansikt vel og lenge. Ingen tilfeldigheter her Pent i sort/hvitt. mvh jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Greit med katter for de trenger jo ikke verken sminke eller andre rekvisitter som leppestift etc. Fint uttrykk på pusen. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg