Salvesen. Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg kom inn på forkurs på hist men er det noen som vet hva det koster hos de? Finner ingen informasjon gjennom nettsiden deres, men koster 16500 hos nki. Regner med det er samme som UiS, altså semesteravgift. ca 700 i halvåret. Gratulerer forresten! Se igjennom første kapittel av matematikk boken slik at du er forberedt, beste tipset jeg kan gi Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Ikke mer? takk takk har dessverre ikke kommet så langt at jeg har noen bøker enda eller fått noe mer info enn oppstartsdato Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Ikke mer? takk takk har dessverre ikke kommet så langt at jeg har noen bøker enda eller fått noe mer info enn oppstartsdato Ikke på UiS iallefall, regner med det er samme greia siden du skal ta det på en høyskole? Her er emne og pensum oversikt: https://www.emweb.no/hist/node/28800 Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Aner ikke takker uansett for svar Og linken der hjelper sikkert også litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå