Øyvind Skogseide Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Fikk min nye Asus VG248QE i posten i dag, og når jeg plugga i medfølgende DVI kabel i skjermkortet og satte oppdateringsfrekvensen til 144hz funka det i omtrendt 10 minutter før den nekta å godta kabelen og krevde at jeg satt i "Dual link DVI", som allerede står i maskina. Noen som har verdt borti noe lignende før? Stakk på Elkjøp og Expert for å prøve å få tak i M-DP til DP, men er jo ingen som har det Lenke til kommentar
Håvard. Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Du har kanskje en hvit eller en annen DVI port på skjermkortet ditt? Prøv å bruk den. Endret 30. juni 2015 av Hverdo Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Har to porter, den ene er DVI-D og den andre er DVI-I, kabelen står i DVI-D porten, har allerede testa den andre, og den nekter alt over 60hz Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Fant ut av det, lånte en ny dvi-d kabel av en kompis, nå funker det. ASUS QC på sitt beste I guess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå