Mr D Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Trenger forslag til ny mus. Skal bytte ut en Logitech M310 fordi den er for liten og begynner å fuske litt. Ønsker en på størrelse med MX518 eller kanskje enda litt større hvis det finnes. Trenger ikke gamingmus med masse knapper, men vil ha en som er stabil og presis. Om den er kablet eller trådløs er mindre viktig. Pris er ikke avgjørende, blir heller spørsmål om pris i forhold til kvalitet/ytelse. Gode forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Har Logitech G700s, den er vel på størrelse med MX518, og kansje litt større. Kjempegod mus! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Høres ut som G700s er perfekt for deg. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Takker for forslag. Ser ut til å være et veldig godt alternativ bortsett fra mange unødvendig knapper til mitt bruk. Glemte å si at jeg har vurdert G402 fordi noen påstod at det skulle være etterkommeren etter MX518. Noen som har sammenlignet G402 og G700s i bruk? Må komme meg ut og se om jeg finner en butikk hvor jeg kan se og beføle musene. 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Ja, det er nok noen knapper, men til og med til vanlig surfing får jeg bruk for dem. Den ene er f.eks. satt til å være ESC tast. Veldig kjekt når jeg vil ut av fullskjerm. Men så er jeg lat også da. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 se om jeg finner en butikk hvor jeg kan se og beføle musene. Takk for den! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå