Gå til innhold

GF4 ti 4200

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hjulpet til og lett etter GF4 TI4200 men det ser ikke ut som om noen av web-butikkene har det.

Tror ikke det er kommet ut ennå. De vil vel tjene fett på de dyrere kortene sikkert??

Har ikke funnet noe hverken i sverige eller norge. Har også sjekket med Nvidia og finner ikke GF4-TI200 i det hele tatt. Se selv på "products" : http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=home

Jeg trodde oxo at det fantes men er litt i tvil etter å ha sett produktene på Nvidia-siden. Kanskje det blir utviklet senere?

Sveinl

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-22 23:43, sosohal skrev:

Jøsses!
:eek:

Hvis vi tenker litt logisk, vil vi se at MX 460 = ti 4600, MX 440 = ti 4400, og MX 420 = ti 4200 (?)
:roll:

Er TI-4200, TI-4400 0g TI-4600 det samme som MX? utgavene?

Glad jeg ikke ha bestilt noen av disse ennå da :grin:

Sveinl.

<font class="signature">

<font size=1 color=#100080>Chieftec Scorpio bigtower 340W :grin:

ABIT KG7, AMD XP1600, Taisol CGK760 :grin:

POV GF3, 768MB TwinMOS DDR, SB1024 :grin:

56x Acer, 24x Plextor :grin:

Logitech cordless optical :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-02-23 01:00 ]

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har skjønt, vil 4200 bli det mest pris/ytelse-gunstige kortet.

Mener å ha lest et sted at 4200 holdes tilbake for å gi forhandlerene tid til å selge ut sine lagre av samme prisklasse GF3-kort.

Det burde ihvertfall ikke være noen tekniske/produksjons -problemer med disse kortene, ettersom de stort sett har samme arkitektur som 4400/4600.

En annen nærliggende mulighet, er at 4400/4600 som er foreløpig highend-kort brukes til å "melke" markedet. De av oss som ikke gidder/har tid til å vente på 4200 bruker vel like gjerne noen ekstra slanter på et 4200-kort.

Lenke til kommentar

Nvidia vil vel ikke at folk skal vente med å bruke pengene sine, de vil ha dine penger nå og ikke holde dem igjen til Ti4200.

Det er bare i pressemeldinger og tester Ti4200 er tatt med.

Jeg er da her ganske ofte sosohal (poster i snitt 3poster pr. dag). Mulig jeg ikke gidder å være like aktiv som i romjula, da var det lite å finne på :smile:.

Telcontar

Lenke til kommentar

GeForce4 MX er en oppdatering av GeForce2 pro/ti.

Det mangler "motorer" som ble lansert på GeForce3,

ett hvilket som helst GeForce3 kort er å foretrekke fremfor GeForce4 MX.

GeForce4 ti kortene har derimot de "motorene" som som GeForce3 kortene, de er også en generasjon bedre.

Kjøp det billigste Geforce3 kortet du finner, å vit at du da har veldig bra ytelese. Du vil ikke kunne se om det er Geforce3 eller GeForce4 ti bortsett fra i benchmark program.

Faktisk.......

Later and shit

Lenke til kommentar

Å se på bechmark tester på GF4 nå er noe missvisende, da det sikkert er noe mere å hente i kortene... Som dere husker så hadde GF3 vært en stund på markedet før drivere ble 100% (i ytelse) - se for eks. poengøkingene mange fikk når Det. 23.11 kom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...