Workman94 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Heisann,har et spørsmål,om man har søkt på høyere utdanning og man ikke oppfyller de kravene som skal til får å kunne bli vurdert i en søknad. Vil absolutt hele søknaden stå uvurdert eller vil bare de studiene man ha søkt ikke bli vurdert? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Heisann,har et spørsmål,om man har søkt på høyere utdanning og man ikke oppfyller de kravene som skal til får å kunne bli vurdert i en søknad. Vil absolutt hele søknaden stå uvurdert eller vil bare de studiene man ha søkt ikke bli vurdert? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Heisann,har et spørsmål,om man har søkt på høyere utdanning og man ikke oppfyller de kravene som skal til får å kunne bli vurdert i en søknad. Vil absolutt hele søknaden stå uvurdert eller vil bare de studiene man ha søkt ikke bli vurdert? Hva er forskjellen? Formulerte det litt dårlig. La oss si du har 5 studiealternativer du søker på, 2 av dem krever MATR men du har bare GENS, vil helle søknaden bli ubrukelig eler vil jeg bare kunne søke meg inn på GENS studiene selvom jeg har MATR studiene på søknaden? Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Heisann,har et spørsmål,om man har søkt på høyere utdanning og man ikke oppfyller de kravene som skal til får å kunne bli vurdert i en søknad. Vil absolutt hele søknaden stå uvurdert eller vil bare de studiene man ha søkt ikke bli vurdert? Hva er forskjellen? Formulerte det litt dårlig. La oss si du har 5 studiealternativer du søker på, 2 av dem krever MATR men du har bare GENS, vil helle søknaden bli ubrukelig eler vil jeg bare kunne søke meg inn på GENS studiene selvom jeg har MATR studiene på søknaden? Du kan søke deg inn på studiene som krever GENS, uavhengig av hvilke andre studier du har søkt (MATR studier). Endret 30. juni 2015 av DoitNow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå