GroKoDilla Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Henger meg på de andre, veldig flott..liker godt fotovinkelen Mvh Oddmund Takk for det, Oddmund! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Så flott perspektiv på dette fine bildet. Ser ut som det kan være tatt fra kajakk. Tusen takk, Trond Olav! Lå ihvertfall så lavt det var mulig her ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Som Pentaxen sier - dette skiller seg ut blant svanebildene her på forumet. Kameravinkelen gjør susen og det er bare å ta av seg hatten! mvh jan Tusen takk for fin tilbakemelding, Jan! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Nydelig komposisjon, så flott å få med hele familien. Likte skyene,fargene,speilingen,kameravinkelen, skarpheten,utsnittet...er det noe jeg har glemt nå? Tusen takk, Helene! Jeg ble veldig glad for resultatet selv også. Men som med mange av bildene mine, føler jeg at det fort blir tilfeldigheter når ting klaffer. Jeg er for dårlig på teknikk, og vurderer sterkt å ta et kurs i høst. Men jeg er dessverre inmari utålmodig, så det gjenstår å se om jeg gjennomfører ;-) Da er vi to Gro! Lenke til kommentar
HD-cam Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Kjempeflott bilde, komposisjon og vinkel Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Kjempeflott bilde, komposisjon og vinkel Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg