Gå til innhold

Svaneidyll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Hva tenkte jeg når jeg så dette bildet her mon tro.....jo, dette må være Gro:-)

Flotte fugler foreviget med god skarphet og klare fine farger. Hærlig perspektiv i en god komp.

Her har jeg en anelse om at du måtte til tørk etter og ha tatt bildet:-)

Likte at du har fått med såpass mye av

omgivelsene/miljøet.

Av svanebilder jeg har sett, synes jeg dette ble veldig bra. (uten at jeg har sett alle de 9 999 andre...)

Lenke til kommentar

Supert dette!

Svanene ser jo ut som de er larger than life, du må jo virkelig ha kommet tett innpå. Flott komp og himmelen bak er også med på å framheve motivet.

Godt jobba, Gro!

Mvh Fredrik

JA - det var litt nærmere enn jeg trodde de ville komme - særlig ungene... Synd jeg ikke hadde med noe mat til dem - da hadde jeg kanskje blitt ennå mer populær ;-)

Lenke til kommentar

Hva tenkte jeg når jeg så dette bildet her mon tro.....jo, dette må være Gro:-)

Flotte fugler foreviget med god skarphet og klare fine farger. Hærlig perspektiv i en god komp.

Her har jeg en anelse om at du måtte til tørk etter og ha tatt bildet:-)

Likte at du har fått med såpass mye av

omgivelsene/miljøet.

Av svanebilder jeg har sett, synes jeg dette ble veldig bra. (uten at jeg har sett alle de 9 999 andre...)

Hehe.. Ihvertfall lå kameraet så nær vannkanten jeg turde ;-) Noen ganger tenker jeg at jeg skal aldri kjøpe et så dyrt kamera at jeg må være livredd for det ;-)

Er vel et av de mest spennende svanebildene jeg har tatt så langt, tror jeg. Likte godt at fargene ble så bra - både på himmelen og på fuglene.

Lenke til kommentar

Djevelsk godt komponert bilde der både lav kameravinkel, forgrunn, speiling og svaner i stolte og fine positurer. Hadde tenkt å legge ut et svanebilde jeg også, men klokelig legger jeg dette foreløpig på is etter å ha sett dette.

Vennlig hilsen Ragnar

Uffda... Var ikke meningen å være noe utleggsbrems.. Men hyggelig at du også likte helgens fangst ;-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Wow - Det meste er sagt allerede , dette er rett og slett utrolig vakkert og stemningsfullt.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Nydelig komposisjon, så flott å få med hele familien. Likte skyene,fargene,speilingen,kameravinkelen, skarpheten,utsnittet...er det noe jeg har glemt nå? ;)

Tusen takk, Helene! Jeg ble veldig glad for resultatet selv også. Men som med mange av bildene mine, føler jeg at det fort blir tilfeldigheter når ting klaffer. Jeg er for dårlig på teknikk, og vurderer sterkt å ta et kurs i høst. Men jeg er dessverre inmari utålmodig, så det gjenstår å se om jeg gjennomfører ;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...