GroKoDilla Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Svaneidyll Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Hva tenkte jeg når jeg så dette bildet her mon tro.....jo, dette må være Gro:-) Flotte fugler foreviget med god skarphet og klare fine farger. Hærlig perspektiv i en god komp. Her har jeg en anelse om at du måtte til tørk etter og ha tatt bildet:-) Likte at du har fått med såpass mye av omgivelsene/miljøet. Av svanebilder jeg har sett, synes jeg dette ble veldig bra. (uten at jeg har sett alle de 9 999 andre...) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Djevelsk godt komponert bilde der både lav kameravinkel, forgrunn, speiling og svaner i stolte og fine positurer. Hadde tenkt å legge ut et svanebilde jeg også, men klokelig legger jeg dette foreløpig på is etter å ha sett dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Supert dette! Svanene ser jo ut som de er larger than life, du må jo virkelig ha kommet tett innpå. Flott komp og himmelen bak er også med på å framheve motivet. Godt jobba, Gro! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Meget bra bilete! Gratulerer Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Flott bilde " svaneidyll :-) God sommer! Leif :-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Så flott Gro! Hilsen Tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Så flott Gro! Hilsen Tove Takk, Tove! Jeg ble ganske overrasket selv også... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Meget bra bilete! Gratulerer Mvh. Magnar Takk skal du ha Magnar! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Flott bilde " svaneidyll :-) God sommer! Leif :-) Takk for det! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Supert dette! Svanene ser jo ut som de er larger than life, du må jo virkelig ha kommet tett innpå. Flott komp og himmelen bak er også med på å framheve motivet. Godt jobba, Gro! Mvh Fredrik JA - det var litt nærmere enn jeg trodde de ville komme - særlig ungene... Synd jeg ikke hadde med noe mat til dem - da hadde jeg kanskje blitt ennå mer populær ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Hva tenkte jeg når jeg så dette bildet her mon tro.....jo, dette må være Gro:-) Flotte fugler foreviget med god skarphet og klare fine farger. Hærlig perspektiv i en god komp. Her har jeg en anelse om at du måtte til tørk etter og ha tatt bildet:-) Likte at du har fått med såpass mye av omgivelsene/miljøet. Av svanebilder jeg har sett, synes jeg dette ble veldig bra. (uten at jeg har sett alle de 9 999 andre...) Hehe.. Ihvertfall lå kameraet så nær vannkanten jeg turde ;-) Noen ganger tenker jeg at jeg skal aldri kjøpe et så dyrt kamera at jeg må være livredd for det ;-) Er vel et av de mest spennende svanebildene jeg har tatt så langt, tror jeg. Likte godt at fargene ble så bra - både på himmelen og på fuglene. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Djevelsk godt komponert bilde der både lav kameravinkel, forgrunn, speiling og svaner i stolte og fine positurer. Hadde tenkt å legge ut et svanebilde jeg også, men klokelig legger jeg dette foreløpig på is etter å ha sett dette. Vennlig hilsen Ragnar Uffda... Var ikke meningen å være noe utleggsbrems.. Men hyggelig at du også likte helgens fangst ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Nydelig komposisjon, så flott å få med hele familien. Likte skyene,fargene,speilingen,kameravinkelen, skarpheten,utsnittet...er det noe jeg har glemt nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Wow - Det meste er sagt allerede , dette er rett og slett utrolig vakkert og stemningsfullt. Mvh Alec Lenke til kommentar
okjo Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Henger meg på de andre, veldig flott..liker godt fotovinkelen Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Så flott perspektiv på dette fine bildet. Ser ut som det kan være tatt fra kajakk. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Som Pentaxen sier - dette skiller seg ut blant svanebildene her på forumet. Kameravinkelen gjør susen og det er bare å ta av seg hatten! mvh jan Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Nydelig komposisjon, så flott å få med hele familien. Likte skyene,fargene,speilingen,kameravinkelen, skarpheten,utsnittet...er det noe jeg har glemt nå? Tusen takk, Helene! Jeg ble veldig glad for resultatet selv også. Men som med mange av bildene mine, føler jeg at det fort blir tilfeldigheter når ting klaffer. Jeg er for dårlig på teknikk, og vurderer sterkt å ta et kurs i høst. Men jeg er dessverre inmari utålmodig, så det gjenstår å se om jeg gjennomfører ;-) 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Wow - Det meste er sagt allerede , dette er rett og slett utrolig vakkert og stemningsfullt. Mvh Alec Tusen takk, Alec! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg