Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Hei, trenger noen forslag til oppsett av en gaming pc som ligger på rundt 10k. Trenger ikke tastatur osv, kun pc. Overklokking og lignende kommer ikke til å skje så det burde ha lite å si i hvordan oppsettet burde være. Med tanke på at jeg er ubrukelig på akkurat pc deler så hadde jeg satt pris på om noen bare kunne sette opp en handleliste med ok+ deler der jeg bare kunne trykke kjøp på, det blir ulogisk for meg å vurdere svarene deres når jeg har null peiling fra før. Om noen gidder å komme med tips så takker jeg for det, hadde ikke så lyst til å kjøpe ferdigbygget av komplett . Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) Multicom Tycho i519 Gaming PCIntel Core i5-4460, 8GB, 1TB Harddisk, DVDRW, GeForce GTX 960 2GB, 600W, Uten operativsystem Men kanskje lagt til en samsung 850 evo SSD disk eventuelt vurdert noe kraftigere GTX 970 fra asus. Men var jeg deg ville jeg heller anbefalt å kjøpe brukt med finn betalingsgaranti, hvis dette er brukt ca 1 år kan det tenkes det kunne kostet rundt 5000-6000 kr for dette, da har du mere penger du kan bruke på bedre skjerm\ skjermkort eller bruke senere på oppgradering. Med mindre du sitter på windows 7 retail lisens eller ha oem lisens som ikke er brukt fra før av. Siden det blir litt vanskelig å holde budsjett på 10 000 kr. Endret 3. juli 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Fant ikke ut hvordan jeg delte handlevogn hos netonnet, men her er bilde av handlevogna. http://bildr.no/image/SE4wTXV5.jpeg I korte trekk, så fikk jeg pressa inn et gtx 970, en i5 prosessor, 16gb ram, 240gb ssd, 1tb disk, windows 8.1 La med en vifte du kan montere på siden for å suge varmluft ut av kaninettet rett ved skjermkortet. Alternativ kan du legge med et støvfilter og sette vifta til å blåse luft inn på vifta. Pcen burde også være ganske støysvak. Har du OS fra før, kan du jo vurdere en oppgraderingspakke som inneholder fractal design R5 og en 750w PSU. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå