Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilken motorsykkel har du?

Anbefalte innlegg

Blir ekstremt mye støy om man ikke demper lyden på andre måter. Har installert en DB-killer (CC Inserts) i mid-pipe i stedet, og kan ikke kjøre uten DB-killer i endestussen.

Slik jeg har det nå er det veldig rolig ved cruising, men åpner du opp gassen kommer et deilig brøl.

Hvordan vil du si lyden er sammenlignet med cat og uten db killer i endestussen?

Høyere eller lavere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nydelig sykkel, Bjerknes. Den var så blank og fin at jeg ville fått dårlig samvittighet av å kjøre den.

Hehe, den er ikke mange timene gammel på de bildene der nei.

Men er ganske lett å holde sykkelen blank og fin så lenge man holder den ren og vasker den ofte. Blir en kattevask etter hver tur og litt større og grundigere vask hvis jeg har kjørt i regn og på grus etc.

Lenke til kommentar

På motor og teknologi så vinner BMW'en ganske lett, men Street Triplen er mer lettkjørt, bedre balanse, man sitter mer behagelig. Girkassen er er mer smooth på Street Triple.

Nå ryktes det at Triumph kommer med en 800cc versjon av Street Triple R som heter RS. Denne har øhlins dempere og full pakke. Dette blir nok en fantastisk sykkel. Men den vil aldri slå BMW'en på motor. Fy faen for et maskineri den BMW'en har! :)

Lenke til kommentar

Blir ekstremt mye støy om man ikke demper lyden på andre måter. Har installert en DB-killer (CC Inserts) i mid-pipe i stedet, og kan ikke kjøre uten DB-killer i endestussen.

Slik jeg har det nå er det veldig rolig ved cruising, men åpner du opp gassen kommer et deilig brøl.

Hvordan vil du si lyden er sammenlignet med cat og uten db killer i endestussen?

Høyere eller lavere?

Nå er det vel 3 år siden jeg kjørte slik, så hukommelsen spiller meg gjerne et puss.

Vil tro ved jevn fart er lyden ca. lik, men ved gasspådrag har man en del mer lyd slik jeg har det nå.

Skulle jeg kjøpt mid-pipe igjen hadde jeg nok gått for Leo Vince sin, ettersom den har en liten pre-silencer i seg. Og gjerne satt inn en CC Inserts (som jeg har i min nåværende). Da får du nok enda litt dypere lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...