Roar Kneppen Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Brenneriveien Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Hei Roar, malerisk med flotte linjer innover i bildet. Samtid leser jeg med stor interesse din fortelling og orientering om din barndoms dal. Mye historie der, og ikke minst muligheter for fotografer i tillegg. Jarlsberg Mineralfabrikk kjenner jeg jo til fra min ungdomstid i Vestfold og som fikk "agenturet" på Coca Cola. Forstår nesten ikke hvordan du får til uttrykket som på dette bildet, blir liksom mer interessant å studere denne enn originalen kan jeg tenke meg. Hittil har du fått ufortjent lite kommentarer til dette bidraget. Forhåpentligvis kommer det flere etter hvert. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Spektakulært fargeflott i beste Kneppenstil med komposisjon og linjer som leder blikket innover i bildet...med en velskrevet følgetekst til. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Herlig og detaljert fargbeprakt! Man blir glad av dette Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Himmel og skyer ble litt underlige synes jeg, ellers var det tøft. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Himmel og skyer ble litt underlige synes jeg, ellers var det tøft. Ja, selvfølgelig slo også det himmelske tak også krøll på sæ som resten av bildet.. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Flott komp og med en saftig fargepalett. En fargemessig vitamininnsprøytning. Mvh Alec Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Ahh - herlig Roar! Say no more mvh Jan Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Bildet er jo en herlig fargepalett. Og et eksempel på hvordan et bilde skal komponeres. Flott! - Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg