Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Gjerde x2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Ser du gjør som kua i V1 og holder deg på den grønneste sia av gjerdet. Fint utsnitt og vinkel i det jeg antar kan være solnedgang. Skarpheten sitter - farger og detaljer like så. Men kanskje sitter selveste idyllen bedre i V2. Treet til venstre skaper fint perspektiv til tross for at det kommer rett foran fjellet der ute slik jeg ser det. For presentasjonen skyld ville jeg dratt bakgrunnen litt mer mot høyre og fått grått da svart lett skaper gjengrodd forgrunn her. Roar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Ser jo med en gang at dette er et Helene-bilde.. V1 er jo rent og pent og komp etter læreboka (trur eg). V2 er mer spennende, men litt synd med treet som kræsjer med horisont og fjellet baki der. Godt jobba igjen dette! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Vakkert dette her! Fint ljos og naturlege fargar. Ørlite skeiv vannlinje, men ikkje noko å snakka om Mvh. Magnar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 V1 er den jeg faller for hvor du automatisk følger raden med gjerdestolper innover i bildet. Fint kveldslys (kan jo være morgenlys også) Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Godt jobba! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Ser du gjør som kua i V1 og holder deg på den grønneste sia av gjerdet. Fint utsnitt og vinkel i det jeg antar kan være solnedgang. Skarpheten sitter - farger og detaljer like så. Men kanskje sitter selveste idyllen bedre i V2. Treet til venstre skaper fint perspektiv til tross for at det kommer rett foran fjellet der ute slik jeg ser det. For presentasjonen skyld ville jeg dratt bakgrunnen litt mer mot høyre og fått grått da svart lett skaper gjengrodd forgrunn her. Roar Heisann Roar! Jo da det er kveldssola dette, klokka er omtrent 23.30 tror jeg. Fjellet der ute er Lepsøya;) Enig med deg om bakgrunnen, det er fiksa! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Ser jo med en gang at dette er et Helene-bilde.. V1 er jo rent og pent og komp etter læreboka (trur eg). V2 er mer spennende, men litt synd med treet som kræsjer med horisont og fjellet baki der. Godt jobba igjen dette! Mvh Fredrik Ser du det med en gang? Er jeg så forutsigbar? Jeg skulle kanskje traska litt lenger bort på jordet så jeg fikk treet forbi Lepsøya, men tenkte ikke over det der og da, var mer opptatt av å gjemme et naust bak en gjerdestolpe... Dette er hos mine svigers så hit kommer jeg tilbake ved en senere anledning. Tusen takk for hyggelig besøk Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Fint med disse pålene....selv om det dukket opp en skeiv en..... Likte v2 best, der du har fått fine silhuetter. Varme gode farger og fin komp. Behagelig og fredfullt. Oser god sommerstemning her. Ta den til deg og nyt den! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Vakkert dette her! Fint ljos og naturlege fargar. Ørlite skeiv vannlinje, men ikkje noko å snakka om Mvh. Magnar Hei Magnar! Takk for hyggelig kommentar. Det er ofte litt vrient med vannlinja når man ikke har så mye horisont å forholde seg til. Prøver å følge med sånt, og kan lett irritere meg over det hos andre Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 V1 er den jeg faller for hvor du automatisk følger raden med gjerdestolper innover i bildet. Fint kveldslys (kan jo være morgenlys også) Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar! Jo da det er kveldssola du skimter. Takketakk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Godt jobba!Hilsen Tove[/quote Mange takk Tove! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Fint med disse pålene....selv om det dukket opp en skeiv en..... Likte v2 best, der du har fått fine silhuetter. Varme gode farger og fin komp. Behagelig og fredfullt. Oser god sommerstemning her. Ta den til deg og nyt den! Det var en vitamininnsprøytning av en kveld! God mat og god stemning og fint vær ikke minst. Håper du har det fint! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Flotte bilder hvor jeg velger meg v1 flott komponert med gjerdet som løper diagonalt innover i bildet. Den flotte fargepaletten og lyset som lyser opp gresset og de rødbrune stråene .Og som en del av komposisjonen stopper lyset opp på den ene siden av gjerdet . Dette er kreativt så det holder !!! Mvh Alec Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Repetisjon og linjer blir aldri feil i en komposisjon - pent må jeg si! Trodde nesten du hadde vært på mine kanter av landet med det samme jeg så V1 (som jeg også likte best av de to) mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Kjempefine bilder! Tusen takk Karl Erik! Lenke til kommentar
avedon Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Hei et flott panoramabilde fint komponert med et gjerde som forsvinner innover i bilde fint lys og fine farger,"forøvrig mye bra bilder ellers du har lagt ut" Mvh. Roy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg