oleisbest Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Noen som har noen anbefalinger. Har brukt Spybot Search and Destroy og fått rensket bort en del. Fant også et annet program som heter for PestPatrol, dette programmet fant mye mer (blant annet en 8ad.com pop up som tar knekken på meg), men dette programmet fikk jeg ikke lov å slette spywaren med hvis jeg ikke kjøpte meg det. Noen anbefalinger? Hvilket program er det beste på markedet? Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 du kunne jo tatt en titt på download.com, nesten sikkert at de har noe av det du søker der. Andreas Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 jeg syns ad-aware er ganske jeg greit jeg. har du prøvd det? Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kan virkelig anbefale Ad-aware. Bare update det til nyeste ref file så finner det alt av spyware Spybot er også bra! Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Vært innom downloads.com sett på litt forskjellig. Har prøvd adware, det fant litt mer, men fortsatt er det kun PestPatrol som finner det 8ad.com greiene. PestPatrol finner jo sinnykt mye mer enn det de andre prog. gjør. Synd det ikke finnes en eneste brukbar crack (har jeg hørt). Ser ut til at jeg aldri får kvitta meg med den ******* 8ad pop upen. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 koster det deg så mye å betale de få kronene da? alternativet er å reinstallere shiten. Lenke til kommentar
Grim.Reaper Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ad-Ware er deffinert det beste, i tillegg svensk *grin* Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 anbefaler Ad-Aware adaware har det beste fjene spyware progget ever ! link: adaware Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hva gjør det bedre enn f.eks spybot? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det er ikke så mye bedre, man trenger i grunn begge to for å føle seg litt safe. Hvis du installerer spywareblaster i tillegg så er det meste borte vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg