EngineeringStudent Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Hei, veldig usikker på om jeg er i riktig sted, men lurte på om noen kunne hjelpe meg med å sette opp en ip kamera hjemme. Jeg har en ip kamera (P2P), som jeg gjerne vil sette opp, men vet ikke helt hvordan. Jeg logger inn på ruteren, men finner ikke et sted hvor jeg kan koble til kameraet til nettet. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Du burde vel ha noe form for programvare med brukernavn + passord for å få tilgang til kamera. F.eks webcamXP Muligens du må koble switch direkte til modemet, hvis du ikke gir routeren tilgang til kamera ved å åpne brannmuren. Endret 30. juni 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Du burde vel ha noe form for programvare med brukernavn + passord for å få tilgang til kamera. F.eks webcamXP Muligens du må koble switch direkte til modemet, hvis du ikke gir routeren tilgang til kamera ved å åpne brannmuren. Har dessverre ikke noen programvare, da ip kameraet har ligget ett år i skuffen med bare internettkabel og strømkabel. Det finnes en mobil app til den, som jeg har. Jeg har koblet den til kameret, men problet er at kameraet ikke er koblet til nettet. Har derimot et brukenavn og passord, i tillegg til UID og DDNS Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 På produsentens hjemmesider bør du kunne finne software til kameraene. Der antar jeg det er en måte å koble opp/konfigurere kameraene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå