Woodoo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 På Komplett.no brukte det å stå at SX1 kom den 01.12.03, men nå står det "Må skaffes (10 dager)". Betyr dette at den er på vei eller? Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 komplett.no gjør nok det bare for å selge mer... det gjorde det samme med E700... og så byttet de dato igjen.. jeg tror sx1 kommer i starten av desember.. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 håper den kommer snart,penga står klar på konto bare venter på telefonen Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 SX1 så jo dritbra ut da... men har den virkelig ikke mer enn 8 mb minne? Regner med det går ann å sette inn minnekort i tillegg til dette? For det er vel lite vits at den er mp3 spiller med så lite lagringsplass... siemens var sparsomme med opplysninger om denne mobilen. Får håpe den snart kommer! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Såklart kan du stappe inn et minnekort. Trodde det var noe alle visste. Jeg hadde hvertfall ikke vurdert å kjøpe den hvis den ikke hadde hatt støtte for minnekort. Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Lenge siden jeg har kjøpt telefon, så jeg er ikke oppdatert på slike bilde og multimedia telefoner Vet du hvilke kort som er tilgjengelig for sx1? (lagringsplass/pris) Lenke til kommentar
Danny Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Lenge siden jeg har kjøpt telefon, så jeg er ikke oppdatert på slike bilde og multimedia telefoner Vet du hvilke kort som er tilgjengelig for sx1? (lagringsplass/pris) mmc kort 256mb er vel høyeste idag koster rundt 700 Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 tror faktisk du kan få kort opptil 512 mb nå, vet ikke helt hvor man kan få kjøpt det, jeg tror jeg leste det her på dette forumet for en stund siden.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=972 Billig er det ihvertfall ikke! Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 1Gb MMC ble annonsert for en måned siden. Vet ikke om det er i salg enda. 512MB MMC koster rundt 1600,- 1Gb blir nok svindyre... sikkert rundt 3000,- i starten. Jeg foretrekker 2 stk 256MB-kort i stedet for ett på 512MB. Billigere, og man kan ha MP3 på det ene og alt annet på det andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå