Gå til innhold

68 Charger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Folk skreik:

Se der svømmer en alligator

- også var'e bare ræva på'n Teodor.?

Veit ikke hvorfor jeg kom på disse linjene fra ei vise jeg husker fra leenge leenge siden, men bare disse tre linjene.

Vanskelig å velge her så det blir vel begge for de har liksom litt forskjellig uttrykk.

Nå veit jo ikke jeg om du hadde utsatt deg for juling hvis du hadde smelt igjen det bagasjelokket for eksponering.

Men det hadde nok tjent bildet.

Roar

Lenke til kommentar

For en tøff bakende, men så irriterende med luka som er åpen litt lenger borte! Hadde det gått an å klone den bort tror du? Tror nesten jeg likte fargeversjonen best. :)

Ja er ganske irriterende. La ikke merke til den der og da, men lærer så lenge man lever. hehe. :) Hadde sikkert gått an det, men vet ikke helt hvordan man gjør det da. Takk for tilbakemelding :)

Lenke til kommentar

"Folk skreik:

Se der svømmer en alligator

- også var'e bare ræva på'n Teodor.?

Veit ikke hvorfor jeg kom på disse linjene fra ei vise jeg husker fra leenge leenge siden, men bare disse tre linjene.

Vanskelig å velge her så det blir vel begge for de har liksom litt forskjellig uttrykk.

Nå veit jo ikke jeg om du hadde utsatt deg for juling hvis du hadde smelt igjen det bagasjelokket for eksponering.

Men det hadde nok tjent bildet.

Roar

Jøss. Hadde han tatovert øyer på rumpeballene da?

:) Nei er ikke godt å si. Best å være litt forsiktig når man er i Sverige. hehe.

Ja sant det. Takk for tilbakemeldingen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...