J.W Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 68 Charger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 For en tøff bakende, men så irriterende med luka som er åpen litt lenger borte! Hadde det gått an å klone den bort tror du? Tror nesten jeg likte fargeversjonen best. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 "Folk skreik: Se der svømmer en alligator - også var'e bare ræva på'n Teodor.? Veit ikke hvorfor jeg kom på disse linjene fra ei vise jeg husker fra leenge leenge siden, men bare disse tre linjene. Vanskelig å velge her så det blir vel begge for de har liksom litt forskjellig uttrykk. Nå veit jo ikke jeg om du hadde utsatt deg for juling hvis du hadde smelt igjen det bagasjelokket for eksponering. Men det hadde nok tjent bildet. Roar Lenke til kommentar
J.W Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 For en tøff bakende, men så irriterende med luka som er åpen litt lenger borte! Hadde det gått an å klone den bort tror du? Tror nesten jeg likte fargeversjonen best. Ja er ganske irriterende. La ikke merke til den der og da, men lærer så lenge man lever. hehe. Hadde sikkert gått an det, men vet ikke helt hvordan man gjør det da. Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
J.W Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 "Folk skreik: Se der svømmer en alligator - også var'e bare ræva på'n Teodor.? Veit ikke hvorfor jeg kom på disse linjene fra ei vise jeg husker fra leenge leenge siden, men bare disse tre linjene. Vanskelig å velge her så det blir vel begge for de har liksom litt forskjellig uttrykk. Nå veit jo ikke jeg om du hadde utsatt deg for juling hvis du hadde smelt igjen det bagasjelokket for eksponering. Men det hadde nok tjent bildet. Roar Jøss. Hadde han tatovert øyer på rumpeballene da? Nei er ikke godt å si. Best å være litt forsiktig når man er i Sverige. hehe. Ja sant det. Takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Tøff bil dette , jeg heller mot v1 da jeg synes den fremhever det forkrommende best. Mvh Alec Lenke til kommentar
J.W Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Tøff bil dette , jeg heller mot v1 da jeg synes den fremhever det forkrommende best. Mvh Alec Ja er enig med deg i begge deler der. Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg