DrDoogie Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fra retningslinjene: 12. Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står i retningslinjene, forutsatt at tilfellet er grovt og minst to moderatorer er enige. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne. Jeg vet ikke hvem Grovt T. Illfelle er, men har gått litt lei av ubrukelige plastikkdukker i "Babethread". Så la oss like greit ta'n helt ut og åpne h'elvetes porter. Spørsmålet er da "Would you hit it?". Lenke til kommentar
lodott Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Haha..nei. Men nå skal ikke jeg ødlegge all moroen for deg DrDoogie Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hvis eg var skikkelig full så hadde HAN fått ann ja. Hadde jo ikke lagt merke til det anyways!?! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Hvis eg var skikkelig full så hadde HAN fått ann ja. Hadde jo ikke lagt merke til det anyways!?! Kikk på linken. Redigér linken. . . . Fremdeles ingen forskjell? EDIT: Men _ikke_ post bildet! Lenke til kommentar
morfin Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fy h'elvete for et bilde mann. Ble helt skremt jeg, da jeg så china3. Seriøst. Men ho så digg ut på utsia da. *grøss* Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Fy h'elvete for et bilde mann. Ble helt skremt jeg, da jeg så china3. Seriøst. Men ho så digg ut på utsia da. *grøss* You are now officially one of the damned, go wash your eyes out with dishwasher-detergent and pray to Jesus. *grin* Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Nnnnaaasty!! Er det her resultatet av for mye boling eller noe? Veksthormoner? *grøsse* Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 wat? hvilken link? ;0 Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 wat? hvilken link? ;0 samme sier jeg! akkurat nå er jeg jevla forvirra Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Vel, hvis dere ikke fatter det, skal ikke jeg gå direkte inn for å ødelegge livene deres. Men indirekte: Hvor mange linker er det i denne tråden? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 IQ= skonummer... what`s happening ? Kan noen gi meg en hint :ide: EDIT: er vel ikke mannfolk noen av jentene i babytråden...... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 IQ= skonummer... what`s happening ? Kan noen meg en hint :ide: Niks. Poster jeg direkte link, er det kroken på døra. Les ordene "direkte link". Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ##Fy feite.... *spy* Nakenbilder av transseksuelle folk kan man holde unna - DesertGlow## Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tråder som bare er laget for å se hvor langt man kan presse rettningslinjene kan man spare seg for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg