LAEN Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Nydelig makrobilde, med veldig fin diffus bakgrunn og nydelig komposisjon Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Det ble jo ordentlig fint, spenstig komposisjon! Og rolig bakgrunn.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Er'e ei turnsnegle som trener til VM? Ikke mye å klage på her, men hvis du tar et lite kutt nede slik at diagonalbuen går ut på nedre ramme med litt luft fram til hjørnet så får du inngang og utgang mellom kortside og langside hvilket ofte skaper best spenning. Jeg ville nok sett mer luft fram til hjørnet enn du har her, men du får jo sjøl avgjøre om du vil kutte både nede og til høyre. Muligheten for å kutte oppe og til venstre er jo også til stede. Nå har jeg kommet med forslag så får du jo se om du synes de er noe verdt. Vet jo ikke om tillegg på en side sammen med kutt på en annen også kan være løsning. Kanskje tenker jeg for mye etter boka, men det er jo bare for å se om et supert bilde kan bli enda suprere? Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Er'e ei turnsnegle som trener til VM? Ikke mye å klage på her, men hvis du tar et lite kutt nede slik at diagonalbuen går ut på nedre ramme med litt luft fram til hjørnet så får du inngang og utgang mellom kortside og langside hvilket ofte skaper best spenning. Jeg ville nok sett mer luft fram til hjørnet enn du har her, men du får jo sjøl avgjøre om du vil kutte både nede og til høyre. Muligheten for å kutte oppe og til venstre er jo også til stede. Nå har jeg kommet med forslag så får du jo se om du synes de er noe verdt. Vet jo ikke om tillegg på en side sammen med kutt på en annen også kan være løsning. Kanskje tenker jeg for mye etter boka, men det er jo bare for å se om et supert bilde kan bli enda suprere? Roar Takk for utfyllende kommentar og forslag til forbedringer, setter stor pris på det. Legger ut en ny versjon Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Siden jeg også har litt ekstra sans for liggende smale formatene som smale rektangler til panorama har jeg så absolutt sans for siste versjon der jeg også synes spenningen øker. Men kanskje er ikke alle enig med meg. Roar Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Meget skarpt og velkomponert. Eit flott Macro bilete! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Nydelig macrobilde, der jeg føler at V2 er det beste. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg