Rolf Kristensen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Demontering Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Fine dokubilder! Artig å se på slikt! jeg satt i går rett ved landingsplassen til ambulansehelokopteret Og så på når det landa, det så ei stund ut som det skulle treffe meg rett i hodet, spennende. Hadde jeg kamera?! Nei! Uggh! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Fin og viktig dokumentasjon Rolf, både skriftlig og billedlig. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Holder en knapp og et glansbilde på V3 her. Stående format og linjene gjorde utslaget. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Fin dokumentasjon av vår industrihistorie. Om hundrede år er det kanskje omvendt bytte, siden vi er blitt billig arbeidskraft.. Men til den tid er kanskje prisene utjevnet på planeten. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Mange takk til dere alle sammen for de hyggelige og reflekterte kommentarene. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg