garyedwards Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 https://www.youtube.com/watch?v=ezPKsTtRt0E Noen som hadde gleden av å besøke noen av disse gamle fotballbanene? 1 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 noe sier meg at du bare har laget brukeren for og promotere filmen din .og med det i tankene , filmer basert på stillbilder med kun musikk er rimelig poengløst , det finnes andre medium som funker mye bedre på bilder , eller så burde du i det minste ha noe og si om bildene sånn at de presenteres sammen med snakking som forteller interessante fakta om det man ser 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg var på Fredrikstad Stadion, Storstadion Sandefjord og Voldsløkka. Jeg likte filmen jeg, syns det er kult å se de gamle bildene igjen. Det er mye mer sjel i de arenaene der enn de kjønnsløse vi ser i dag. Som Mato sier så hadde det vært kult med mer fakta. Lenke til kommentar
garyedwards Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Ganske utrolig at Fredrikstad Stadion ser slik ut. De kunne kanskje brukt den til å trene ?? Lenke til kommentar
owhb Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Kristiansand Stadion er i bruk den dag i dag av Donn. Fin stadion med mye sjel. Personlig mener jeg vi aldri burde flyttet til Sør Arena, kunne klattet bort en halv milliard på annet.. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Helt seriøst, jeg elsket Kråmyra. En skam at Aalesund forlot den. Den naturlige tribunen skapte et mektig inntrykk. En helt unik stadion. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Kristiansand Stadion er i bruk den dag i dag av Donn. Fin stadion med mye sjel. Personlig mener jeg vi aldri burde flyttet til Sør Arena, kunne klattet bort en halv milliard på annet.. Det er jo en friidrettsstadion, slike er en skam for fotballen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå