Gå til innhold

Warn-level

pgdx

Anbefalte innlegg

Hvis du legger ut et screenshot som funker, hvor du har tatt med de grunnene til at du fikk dem så tror jeg deg :)

Edit: nå har jeg mspainta 100% men for ikke lasta opp på home..

EDIT2: her ligger bildet.. JEG HAR 100% WARN!!!!!

Endret av jonas22282460
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heh, hva er pointet med å laste opp en .bmp fil på 2.8mb , når du lett kan konvertere den til en .jpg fil?
Poenget var å vise dere at det er lett å fake et screenshot.. bilde kan du konvertere selv hvis du har lyst

Og det er umulig å fake bmp?

Lenke til kommentar
10% pga bilde i signaturen

Resten er for en post i humor. Jeg mistenker han som gav meg de ikke skjønte at det var en falsk sau man benyttet seg av, så han argumenterte med at det var dyremishandling.

Jeg har litt forskrudd humor.

Ehh, den filmen var jo postet på dette forumet før du gjorde det... Kanskje det hadde noe med det å gjøre også?

Lenke til kommentar
Ehh, den filmen var jo postet på dette forumet før du gjorde det... Kanskje det hadde noe med det å gjøre også?

Jeg postet den på humor først. Etter tips fra en annen så fjernet jeg linken og postet den i sykeste på nettet tråden.

Når det viste seg at den var fake, altså at ingen sau kom til skade osv. så så jeg ikke noe galt i å poste den under humor. Jeg har sett mye rart folk syntes er morsomt der dyr er involvert, f.eks. en reklame jeg har sett hvor en fyr tar halv-volley på en liten hund inn i et buss-skur.

Ok, så var det ikke morsomt. Som sagt, jeg har en forskrudd form for humor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...