Jonas Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Hvis du legger ut et screenshot som funker, hvor du har tatt med de grunnene til at du fikk dem så tror jeg deg Edit: nå har jeg mspainta 100% men for ikke lasta opp på home.. EDIT2: her ligger bildet.. JEG HAR 100% WARN!!!!! Endret 22. desember 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jaja, nå har jeg 30 % warn... Takk for julegavene alle sammen! Dermed: 3 Adaween, en Ueland. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 heh, hva er pointet med å laste opp en .bmp fil på 2.8mb , når du lett kan konvertere den til en .jpg fil? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 heh, hva er pointet med å laste opp en .bmp fil på 2.8mb , når du lett kan konvertere den til en .jpg fil? Poenget var å vise dere at det er lett å fake et screenshot.. bilde kan du konvertere selv hvis du har lyst Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 10% pga bilde i signaturen Resten er for en post i humor. Jeg mistenker han som gav meg de ikke skjønte at det var en falsk sau man benyttet seg av, så han argumenterte med at det var dyremishandling. Jeg har litt forskrudd humor. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 heh, hva er pointet med å laste opp en .bmp fil på 2.8mb , når du lett kan konvertere den til en .jpg fil? Poenget var å vise dere at det er lett å fake et screenshot.. bilde kan du konvertere selv hvis du har lyst Og det er umulig å fake bmp? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Og det er umulig å fake bmp? Jepp! Men hva ****** er vitsen med å fake Warning level da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 heh, hva er pointet med å laste opp en .bmp fil på 2.8mb , når du lett kan konvertere den til en .jpg fil? Poenget var å vise dere at det er lett å fake et screenshot.. bilde kan du konvertere selv hvis du har lyst Da får vi vel screenshot av grunnlaget også da? Bare å trykke på "100%" Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Poenget var å vise dere at det er lett å fake et screenshot.. bilde kan du konvertere selv hvis du har lyst Som HalTan sa... Vi få se grunnlaget, da. Trykk på 100% og screenshoot! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 10% pga bilde i signaturen Resten er for en post i humor. Jeg mistenker han som gav meg de ikke skjønte at det var en falsk sau man benyttet seg av, så han argumenterte med at det var dyremishandling. Jeg har litt forskrudd humor. Ehh, den filmen var jo postet på dette forumet før du gjorde det... Kanskje det hadde noe med det å gjøre også? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Poenget var å vise dere at det er lett å fake et screenshot.. bilde kan du konvertere selv hvis du har lyst Som HalTan sa... Vi få se grunnlaget, da. Trykk på 100% og screenshoot! Pussig, han ble visst borte... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg hadde seriøst 100% i en uke elns etter jeg ble unbanna for "teh how2-wank incident" :-S Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Pussig, han ble visst borte... Kanskje en moderator merket det og faktisk bannet det! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 /me har 0% fortsatt på tide med litt flaming Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Får vel ta et nytt screenshot da, siden ingen her tror meg EDIT: Ikke at det hjelper så mye, da man ikke får oppgitt hvor mange prosent man får... EDIT2: Endret 23. desember 2003 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ehh, den filmen var jo postet på dette forumet før du gjorde det... Kanskje det hadde noe med det å gjøre også? Jeg postet den på humor først. Etter tips fra en annen så fjernet jeg linken og postet den i sykeste på nettet tråden. Når det viste seg at den var fake, altså at ingen sau kom til skade osv. så så jeg ikke noe galt i å poste den under humor. Jeg har sett mye rart folk syntes er morsomt der dyr er involvert, f.eks. en reklame jeg har sett hvor en fyr tar halv-volley på en liten hund inn i et buss-skur. Ok, så var det ikke morsomt. Som sagt, jeg har en forskrudd form for humor. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nimzowitsch: du kan jo ta screnshoot fra en tråd du har svart på, det vises jo undr avataren hvor mange prosent du har! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Send meg en pm så skal dere få så høy warnlevel dere vil, men dere vil ikke få gleden til å bruke kontoen på en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg