Jonki Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 tubgirl er da ikke så kvalmt, etter å ha sett bildet et par ganger, slutter man å tenke noe særlig over det folk har forskjellige synspunkter på ting Lenke til kommentar
Calm Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 tubgirl er da ikke så kvalmt, etter å ha sett bildet et par ganger, slutter man å tenke noe særlig over det folk har forskjellige synspunkter på ting Hva er tubgirl? Har en liten følelse av hva det kan være men gidder ikke søke etter og besøke siden! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 det er også ganske kjipt at man ikke får se andres warning level da Jeg får opp at Toolshed har 20% hvertfall. Selv har jeg 10% pga for stor avatar. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jepp, jeg la merke til det nå... Det kommer kun på de som har en warning level, og deg selv... Ikke på alle andre "snille".. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 det er også ganske kjipt at man ikke får se andres warning level da Jeg får opp at Toolshed har 20% hvertfall. Selv har jeg 10% pga for stor avatar. Du spøker nå? Ta en titt på kilden... Du spøker nå? Ta en titt på størrelsen til din egen avatar. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 det er også ganske kjipt at man ikke får se andres warning level da Jeg får opp at Toolshed har 20% hvertfall. Selv har jeg 10% pga for stor avatar. det er fordi det er avataren hans ... anywho! jeg hare 10% pga jeg flama Hondaen som ****** .. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hvorfor ser jeg ikke 10% på Kebab GUD? Når jeg ser det på toolshed.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hvorfor ser jeg ikke 10% på Kebab GUD? Når jeg ser det på toolshed.. Han har laga avataren sin selv.... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 har 0% . Hvor lang tid tar det å få advarselen ned igjen? Hvis du har feks 20% kommer den aldri ned på 0 igjen da? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 EDIT: Jeg var litt sløv, og så ikke at andre hadde kommentert at advarselsnivå var synlig. Denne posten er derfor temmelig unyttig. Søk forresten etter scat-fest i google Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 tubgirl er da ikke så kvalmt, etter å ha sett bildet et par ganger, slutter man å tenke noe særlig over det folk har forskjellige synspunkter på ting Hva er tubgirl? Har en liten følelse av hva det kan være men gidder ikke søke etter og besøke siden! ÅH SATAN!!!!!!!!!! JEG ER NYSKJERRIG SOM VANLIG!! Den slår jo goatse.cx med god margin! Har ikke så lyst på cola lenger.. :grine: Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Til de som har skjønt det, gratulerer, til dere andre: Det er avataren min som gjør at dere kan "se" min warn-level. Jeg skal besøke tubgirl nå... Er litt nysgjerrig, og føler det kommer til å straffe seg. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 tubgirl er da ikke så kvalmt, etter å ha sett bildet et par ganger, slutter man å tenke noe særlig over det folk har forskjellige synspunkter på ting Hva er tubgirl? Har en liten følelse av hva det kan være men gidder ikke søke etter og besøke siden! sleng på www. og .com så finner du det ut Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Er litt nysgjerrig, og føler det kommer til å straffe seg. Herlig bilde. Når forsvinner det fra hornhinnen, tro? Ingen som har mer enn 20% warn? Noen som tør å poste goatse.cs eller tubgirl i en tråd? Da blir det nok en liten warn, ja... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Fikk DrDoogie warn for Would you hit it?, tro? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 'postet en link til tubgirl.com i en tråd en gang, men det skjedde ikke noe særlig tho, en mod redigerte posten og stengte tråden litt senere Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fikk DrDoogie warn for Would you hit it?, tro? Har ikke fjernelste. Erstatter Warn-meteret mitt med "Warning: You are too sexy!" med privoxy-filteret mitt. Men jeg synes det var et fint lite bilde av ei søt jente. Eh... om enn så lenge. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Eg har 0%. Gjør ikke gale ting eg. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 'postet en link til tubgirl.com i en tråd en gang, men det skjedde ikke noe særlig tho, en mod redigerte posten og stengte tråden litt senere Det var noe av de kvalmeste jeg har sett, skulle fått 100%! Btw, har 0% Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Kan noen si hva det tubgirl-sakene er for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg