pgdx Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hvor høyt har du kommet på warning-levelen? Jeg vet liksom ikke helt hva som er normalt å ligge på, men jeg har kommet meg helt opp til 20%. Den første warningen jeg fikk var for å kalle folk som drev på med softgun for homser (litt ironisk, men det var ikke lov å si det), og den andre fikk jeg for å ha for stor avatar... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har ingen enda, jeg. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 0% her og... men vil har noen prosenter .... tøft Toolshed - din homo Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 0%, skuffende. Jeg som oppfordrer til drap på diverse amerikanke presidenter og næringslivsedere. Og moddis, det er 100% seriøst ment! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 0% her og... men vil har noen prosenter .... tøft Toolshed - din homo Okey... Hvis ikke DET kvalifiserer til litt warn, så vet ikke jeg! Olsen: HAdde jeg vært moderator hadde jeg minus-warnet deg... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har dessverre bare 0% det er også ganske kjipt at man ikke får se andres warning level da..da forsvinner liksom vitsen med det...syns jeg ! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 det er også ganske kjipt at man ikke får se andres warning level da..da forsvinner liksom vitsen med det...syns jeg ! Hva er vitsen med det, da? Altså ditt syn på warn-level-funksjonen... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg hadde 10% fordi at avataren min var mer en 6kb stor, men det var moderatoren som dreit på leggen siden avataren var hentet fra forumets avatar galleri! Nå er den på 0% igjen.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Jeg hadde 10% fordi at avataren min var mer en 6kb stor, men det var moderatoren som dreit på leggen siden avataren var hentet fra forumets avatar galleri! Nå er den på 0% igjen.. Hahaha!!! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg hadde 10% fordi at avataren min var mer en 6kb stor, men det var moderatoren som dreit på leggen siden avataren var hentet fra forumets avatar galleri! Nå er den på 0% igjen.. Det der kunne nesten blitt et slags gullkorn Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 edit: En liten ****** av en dobbelpost.. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har hatt en avatar på 6.2kB lenge... Advarsel? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kan dere ikke kjøre den opp til 99% da, og se hvor lenge dere klarer å ligge på det nivået? Ikke vær feige nå. Ord som du ikke må taste inn i google: Katooeys, ladyboys, tubgirl, bakla, worst internet sites, shownowercy, rotten, something awful forums, etc. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kan dere ikke kjøre den opp til 99% da, og se hvor lenge dere klarer å ligge på det nivået? Ikke vær feige nå. Ord som du ikke må taste inn i google: Katooeys, ladyboys, tubgirl, bakla, worst internet sites, shownowercy, rotten, something awful forums, etc. jeg ser tubgirl der, usj! kvamlt! :gretten: Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 tubgirl er da ikke så kvalmt, etter å ha sett bildet et par ganger, slutter man å tenke noe særlig over det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg