Magnetmannen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) så episode 3 og gåsehud delux, det er en bra serie. så ingen unnskyldninger , sjekk den ut: http://www.imdb.com/title/tt4122068/ Endret 29. juni 2015 av Hårek Tråden flyttet. 1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Litt av en kategori for posten......Ser dog interessant ut, saa ligger den til i listen min! Endret 29. juni 2015 av Zash Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Hvordan er gameplayet da? Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) ja sårry, men fant det ikke med en gang. Endret 29. juni 2015 av Magnetmannen Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 for å tease så kan jeg fortelle at det handler om synther (synthetic people), som har en kode, og det er bare tre igjen. de var 5, men to er nå tatt. Koden gjør dem levende. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Dette er en re-make av den svenske TV-serien 'Äkta människor', om du ikke visste det. Den kan du også sjekke ut. 2 Lenke til kommentar
TobleroneDrone Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Har sett den svenske. Den er fantastisk. Tviler på at en remake vil være like bra for min del. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Dette er en re-make av den svenske TV-serien 'Äkta människor', om du ikke visste det. Den kan du også sjekke ut. Samme konsept som Blade Runner, Extant, "I, Robot", Her osv. Kanskje ikke det mest originale konseptet. Lenke til kommentar
TobleroneDrone Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Dette er en re-make av den svenske TV-serien 'Äkta människor', om du ikke visste det. Den kan du også sjekke ut. Samme konsept som Blade Runner, Extant, "I, Robot", Her osv. Kanskje ikke det mest originale konseptet. Samme konsept, men en annen sjanger. Det er mer drama enn action, og det handler om ganske vanlige mennesker i nåtidens Sverige, i et alternativt univers der androids og ordentlig AI er en realitet allerede. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Som sagt ikke spesielt originalt. Men får vel gi serien en sjanse. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Så hvor skal man begynne? Hvilken er best, for de som har sett begge? Tviler på jeg orker å se både den svenske og nyutgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå