sinnaelgen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Jeg føre et behov for få en skikkelig opplæring av hvordan man bruker de forskjelige funskone på forumet til tross for at jeg har vær her lenge så er det en del problemer med å få dem til fungere bl.a. å legge inn bilder og videoer direkte i inleggene , spesielt de man har laste opp fra engen pc Endret 29. juni 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Du kan øve deg fritt i testkategorien. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 Du kan øve deg fritt i testkategorien. Det hadde jo faktisk vær bedre om hver enkelt funksjon fikk en beskrivelse av bruken , slik at man slipper å gjette seg frem Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg regner med at du er kjent med "full editor" når du skal skrive innlegg. Holder du museknappen over et ikon, så kommer det opp en tekst for hva knappen gjør. Eksempelvis, holder du musepekeren over "bilde" - så får du opp teksten "bilde", og trykker du deg videre så får du instruksjoner for hva du skal gjøre. Knappen legger inn bilder, og gjør ikke noe annet misvisende. Når det gjelder videoer fra for eksempel Youtube, så oppdager forumet dette automatisk. Bare å kopiere inn linken. Igjen, testkategorien er der for å brukes. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg regner med at du er kjent med "full editor" når du skal skrive innlegg. Holder du museknappen over et ikon, så kommer det opp en tekst for hva knappen gjør. Eksempelvis, holder du musepekeren over "bilde" - så får du opp teksten "bilde", og trykker du deg videre så får du instruksjoner for hva du skal gjøre. Knappen legger inn bilder, og gjør ikke noe annet misvisende. Når det gjelder videoer fra for eksempel Youtube, så oppdager forumet dette automatisk. Bare å kopiere inn linken. Igjen, testkategorien er der for å brukes. poenget var at enkelte av funksjonene ikke funger slik man forventer det ser man når man får meldingen om at dette formatet støttes ikke , elle lignende feilmeldinger. det burde man fått orden på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå