Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Spesiell spisepositur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 God fangst, både for deg og Nøtteliten, som ikke lenger er i toppen av et tre.-) Flott skarphet og farger. Fantastisk å se hvordan disse dyrene opptrer. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Et ganske annerledes av akrobaten, artig! -bjarte. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Snakk om å svelge i motbakke..herlig fanget og godt teknisk av både ekorn og fotograf Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 En vanskelig krabat å fotografere, har prøvd selv men det har ikke blitt noe særlig. Litt annerledes positur og perfekt fokus og skarphet gjør dette til et fint bilde. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Guri så artig! Sjelden jeg henger etter tærna og spiser gitt! Litt uvant komposisjon, men alt skal ikke være A4 heller. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 God fangst, både for deg og Nøtteliten, som ikke lenger er i toppen av et tre.-) Flott skarphet og farger. Fantastisk å se hvordan disse dyrene opptrer. Takk for kommentar, nei ekornet er nesten overalt når det gjelder trær. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Et ganske annerledes av akrobaten, artig! -bjarte. Slutter aldri å overraske disse små, raske krabatene. Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Snakk om å svelge i motbakke..herlig fanget og godt teknisk av både ekorn og fotograf Mvh Oddmund Ser ikke ut til være optimalt, men denne så ut til trives med stillingen. Var i denne posisjon i flere minutter. Takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 En vanskelig krabat å fotografere, har prøvd selv men det har ikke blitt noe særlig. Litt annerledes positur og perfekt fokus og skarphet gjør dette til et fint bilde. Mvh Fredrik Takk for kommentaren Fredrik ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Guri så artig! Sjelden jeg henger etter tærna og spiser gitt! Litt uvant komposisjon, men alt skal ikke være A4 heller. Når det gjelder deg kan en vel ikke bli overrasket over noe - men denne posisjoneringen er vel i drøyeste laget, selv for deg ?. Takk for artig og munter kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 He he he......virkelig ett blinskudd Utrolig at den fikk i seg maten i denne posituren. Ett meget artig bilde ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 He he he......virkelig ett blinskudd Utrolig at den fikk i seg maten i denne posituren. Ett meget artig bilde ! Mvh. Rolf Blinkskudd eller ikke, jeg har i hvert fall ikke sett at ekorn inntar måltid i denne posisjonen. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Dette kan minne om slik en palme ekorn står med hodet nedover på en palmestamme og skriker etter make i parringstia. Nå vet jo ikke jeg hvilke muligheter du hadde, men tenker litt mer luft foran den nede. Lys, skarphet, farger og detaljer blir det jo vanskelig å arrestere deg på. Tanke på å rotere moturs ( mot venstre) så den liksom flyr på en svevende stamme som en variant av flygende teppe er selvfølgelig en av de mange tullete tanker jeg gjør meg. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Dette kan minne om slik en palme ekorn står med hodet nedover på en palmestamme og skriker etter make i parringstia. Nå vet jo ikke jeg hvilke muligheter du hadde, men tenker litt mer luft foran den nede. Lys, skarphet, farger og detaljer blir det jo vanskelig å arrestere deg på. Tanke på å rotere moturs ( mot venstre) så den liksom flyr på en svevende stamme som en variant av flygende teppe er selvfølgelig en av de mange tullete tanker jeg gjør meg. Roar Driver som "skogsarbeider" utenfor eiendommen om dagen, samtidig som jeg må følge litt med på Snooker på Eurosport, og i tillegg kikke innom Bildekritikken. Ikke bare bare å være travel pensjonist om dagen nå når sommervarmen endelig har innfunnet seg. Du nevner muligheten for mer luft foran ekornet nede. Har jeg muligheten, ja - benyttet jeg den - nei. Selv om bildet nå sikkert er for gammelt, legger jeg ut en V2 som viser det jeg hadde muligheten for med luft foran. Takk for kommentar og forslag til forbedring Roar ! Skj Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Gjør ikke du sånn når du skal kose deg skikkelig, Ragnar? ;-) Nydelig på alle måter! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Gjør ikke du sånn når du skal kose deg skikkelig, Ragnar? ;-) Nydelig på alle måter! Selv ikke i min sprekeste ungdom hadde jeg maktet dette ! (Med det ser da så lekende lett ut) Takk for kommentaren din Gro ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg