Grim.Reaper Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 En venn av meg har problemer med dette hovedkortet.. Hardiskene kommer ikke opp i bios,, han har 2 hardisker tilkoblet, og windows xp profettional ,men fake cd-key. Vi spurte en annen mann om dette, og sa att hovedkortet gjenskjenner uekte xp cd-key. Hvis hoved kortet oppdager dette, gjemmer det hardiskene.. har testet å skifte ata kabel og støm kontakt, og sette på master og kable select, men ingen av delene funker..... Er denne påstanden riktig? gjemmer hovedkortet hardiskene??? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vi spurte en annen mann om dette, og sa att hovedkortet gjenskjenner uekte xp cd-key. Hvis hoved kortet oppdager dette, gjemmer det hardiskene.. Er denne påstanden riktig? gjemmer hovedkortet hardiskene??? Det der tror jeg ikke noe på...! Eller jeg vet at det ikke er sant, hint hint! Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hvilket operativsystem han har, har overhodet ikke noe med å gjøre at harddiskene ikke dukker opp i bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå