Antichrist1 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Hund og eier sies å bli like hverandre. Hva sier det da om menn med små søte hunder? Lenke til kommentar
sungun Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Hvorfor bry seg om hva folk sier? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Enslig mann med pomeranian her, kunne ikke brydd meg mindre om hva folk måtte mene om at jeg har en "liten søt hund" . Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Det sier ingenting. Men skulle noen ha noe å si på det sier det vel mest av alt noe om de. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Kanskje de også har stor kuk.... iom de ikke trenger penisforlenger? Tja, ser han her femi ut syns du? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Hverken eller. Jeg har alltid sett på meg selv som en person som liker store hunder som man kan dele senga med, men har nå blitt sjarmert i senk av ei lite bitch på 3 kg. Life happens. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Barskt eller ikke, her er bikkja mi! Litt rufsete siden vi har vært 3 dager på fjellet når bildet er tatt for noen dager siden, men for en herlig følgesvenn! Blir nok kongepuddel igjen når hun her sovner inn. Hun ble 8 år nå i mai. 2 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Kongepuddel er jo en av de tøffeste hunderasene som finnes. Kjempesmarte, tilpasningsdyktige og kan brukes til det meste. Humor har de også. Barske? Visst faen! Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Det er vel ikke så nøye hva slags hund en mann har, så lenge han tar godt vare på den? Når eiere og hunder blir like hverandre, så er det vel fordi hunden speiler eieren, ikke omvendt? De menn som begynner å bore hodet inn i skrittet til fremmede kvinner, vil jo uansett bli luket ut av samfunnet etter hvert. Hunder kan derimot se på fotballkamp og drikke øl. Påvirkningen går nok for det meste en vei, tror jeg. Tøffe menn med eventyrlyst får tøffe pudler med eventyrlyst. Menn som sliter psykisk, får rottweilere som er redd alt. Endret 30. juni 2015 av ærligøs 3 Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Kan underskrive på det Shirmah sier. Politiet hadde en storpuddel (kongepuddel) som de brukte til pågripelse, men den måtte settes i annen tjeneste fordi den nektet å slippe kjeltringen. Du tuller ikke med 30kg tenner . Her er et bilde fra Alaska og det knallharde Iditarod hundeløpet: Nettopp: SledePUDLER! Ole Endret 30. juni 2015 av Ole3 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Hund og eier sies å bli like hverandre. Hva sier det da om menn med små søte hunder? Menn bryr seg ikkje om kva andre sier Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hadde jeg hatt en svart puddel skulle den hett Rudolf......ikkeno truende med et slikt navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå