Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er sex med fulle jenter et mulig overgrep?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, straffeloven er ganske så klar, om man har samleie eller annen seksuell handling med noen som ikke kan gjøre rede for seg, eller at man gjør det med makt så er det overgrep!

 

Vet du hva? Jeg innså nettopp at jeg har blitt "voldtatt" ganske mange ganger. Jeg har hatt sex med flere damer der de har dratt meg med hjem eller et annet sted for å pule meg uten at jeg har vært i stand til å si nei/ gjøre rede for meg. Faktisk godt over 10 ganger, med minst 4-5 forskjellige jenter.

 

HRIPdtv.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville gått ut i media med det der Dantes.

At en ikke skal få drikke seg retarded for så å velge å ha sex med noen uten å måtte ta konsekvensene dagen etter er helt uhørt. Du er et offer for den offensive snu snu fronten som rammer menns underliv i Norges uteliv. (High five!)

 

Zz7dM19.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At en ikke skal få drikke seg retarded for så å velge å ha sex med noen uten å måtte ta konsekvensene dagen etter er helt uhørt.

 

Jeg valgte ikke å ha sex med noen. Jeg ble dratt med hjem til dem der de kledde av meg og seg selv for så å pule meg. Jeg ble ikke spurt og visste ikke at jeg hadde hatt sex før dagen etter. Jeg var totalt ute av stand til å svare ja eller gjøre noe for å forhindre det. Et par av tilfellene så skjenket jentene meg også, pushe masse drinker etc på meg til jeg var så borte at jeg "var klar". De andre gangene så var det jo jeg som skjenket meg :p

 

Jeg bryr meg egentlig ikke bortsett fra at jeg ikke fikk noe glede av sexen, men i lovens forstand så ble jeg voldtatt. Hvis en jente hadde skrevet det samme så hadde det ikke vært noen tvil om det var voldtekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du setter faktisk prikken over i'en der Dante! Om ei kvinne blir skjentet sanseløs full og en mann hadde hatt sex med henne så kunne hun anmeldt han for voldtekt etterpå, eller å forgripe seg seksuelt på noen som ikke er i stand til forsvare seg eller ta egne valg. Om ei kvinne skjenker en mann sanseløs og har sex med han så kan han anmelde på likt plan, men dessverre så tror jeg det er mye mørketall her. Samtidig om en mann blir sørpefull så vil han ofte også få problemer med ereksjon (blir i det minste vanskeligere å få) og dermed vanskeligere å gjennomføre.

 

Om begge er "sanseløst beruset" og har sex så er det "likevekt" i saken.

 

Det hele dreier seg også om man "føler seg voldtatt/forgrepet på" eller ikke når man kommer til seg selv igjen. ;)

Lenke til kommentar

Jeg følte meg jo litt misbrukt, det må jeg innrømme :p Hvorfor gadd de, kunne jo ha ventet til dagen derpå eller tatt meg med hjem før det ble svart. Hadde sikkert jokka på uansett jeg :D Om det er verdt å anmelde er en annen sak, det er mange som kan føle seg forgrepet i ettertid fordi de angrer/ ikke ville pule personen egentlig. Muligens en del også vil "skade" personen i ettertid eller ikke virke som en løstøs/ mannehore. Edit; Dette gjelder når personen ikke er så full at man puler et "lik".

 

Et stort problem med det jeg skriver er at domstoler og politi vet dette så det er vanskelig å faktisk ta de værste folka pga det. En forsvarer bruker de argumentene ofte og det gjør at det oppstår tvil. Som alle vet så må man være skyldig over "enhver rimelig og forstandig tvil".

 

En diskusjon som dette er skikkelig :wallbash: for meg da dette er en umulig problemstilling frem til vi får maskiner som kan ta ut video av minnene våre.

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt sagt Dantes! Hadde du vært kvinne så hadde alle hylt ''omg du må gå til politieeeeet!!'' selv om man burde bare si ''Jaja.. shit happens, du blir full og gjør stuff du ikke vil, your choice og du er ikke noe verre for det''. Samfunnet har mye av skylden for å gjøre kvinner til offere når de ikke nødvendigvis er det.. jævla lei dobbeltmoralen også.

Lenke til kommentar

 

At en ikke skal få drikke seg retarded for så å velge å ha sex med noen uten å måtte ta konsekvensene dagen etter er helt uhørt.

 

Jeg valgte ikke å ha sex med noen. Jeg ble dratt med hjem til dem der de kledde av meg og seg selv for så å pule meg. Jeg ble ikke spurt og visste ikke at jeg hadde hatt sex før dagen etter. Jeg var totalt ute av stand til å svare ja eller gjøre noe for å forhindre det. Et par av tilfellene så skjenket jentene meg også, pushe masse drinker etc på meg til jeg var så borte at jeg "var klar". De andre gangene så var det jo jeg som skjenket meg :p

 

Jeg bryr meg egentlig ikke bortsett fra at jeg ikke fikk noe glede av sexen, men i lovens forstand så ble jeg voldtatt. Hvis en jente hadde skrevet det samme så hadde det ikke vært noen tvil om det var voldtekt.

 

I Norge tolkes alt til favør for kvinner. Dette kalles likestilling i Norge.

Endret av Sommerstund
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...