Fredrik N. Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 fjellflora Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Likte dette med den tøffe etterbehandlingen! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Takk for kommentar, Tove! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Her er neppe classic chrome benyttet som innstilling i kamera med de friske fargene som frembringes her. Fint fjellbilde hvor også flora kommer godt fram. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Tror jeg valgte noe som heter Velvia Vivid her, en filmsimulasjon som jeg sjelden bruker da jeg synes den overdriver fargene (motsatt av C Chrome egentlig). Men synes det fungerte bra her. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Tror jeg valgte noe som heter Velvia Vivid her, en filmsimulasjon som jeg sjelden bruker da jeg synes den overdriver fargene (motsatt av C Chrome egentlig). Men synes det fungerte bra her. Mvh Fredrik Velvia Vivid innbiller jeg meg tilsvarer landskapsmodus på de kameraer som har forhåndsinnstilling for forskjellige situasjoner. Bruker den en del der jeg på forhånd vet/ønsker et sterkere fargbilde. Ellers benyttes Provia/Standard, men C Chorme vil absolutt være et godt alternativ i enkelte situasjoner. (Ellers kan jo mye justeres i etterbehandlingen uansett) Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Stilig bilde, ble litt kunstnerisk på en måte, mye farger og linjer og teksturer av ymse slag. Ble spesielt og fint. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Hyggelig at du likte bildet, Helene! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Lurte litt på om du hadde finni "tipper" i fjellheimen alt nå? Men det er vel redigeringen som lurer meg her? Flott komposisjon der buen bak skaper fint perspektiv og spenning. Den hardt beskjærte himmelen er en fin løsning her. Virker som fler og fler tør å ta'n litt lenger etterhvert. "Når den jævla Kneppen tør så tør jeg også." Sånt blir'e mangfold av for "normalt perfekte" fotos finnes det jo millioner - ja, kanskje milliarder av. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Svært hyggelig tilbakemelding, Roar! Er vel ingen jeg har prøvd å lære så mye av som deg iløpet av min relativt korte tid på dette trivelige forum. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg