Jan Erik Engan Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Stripegås Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Fint at du presenterer både vann- landversjon av gåsa. Selv om jeg ikke holder til så langt unna, så kan jeg ikke huske å ha sett denne arten her. Historien kompletterer bildene. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Hei Jan Erik Flotte bilde av en flott gåsa Vhær en på besøk i Andenes i juni men fikk ikke noen goe bilde, då den hold seg på langt avstand i våtmarken. God beskrivelse God sommer videre Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Flotte bilder begge to, men v1 er best, likte foten i farta og strået i nebbet. Fine striper på hodet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Fint at du presenterer både vann- landversjon av gåsa. Selv om jeg ikke holder til så langt unna, så kan jeg ikke huske å ha sett denne arten her. Historien kompletterer bildene. Vennlig hilsen Ragnar Nei jeg lurte selv hva i h.... dette var. Var ute å gikk en tur,så raskt hjem (bor rett ved siden av stedet. Opp med pc'n og google...så da var det bare å forte seg ut med kameraet ja. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Hei Jan Erik Flotte bilde av en flott gåsa Vhær en på besøk i Andenes i juni men fikk ikke noen goe bilde, då den hold seg på langt avstand i våtmarken. God beskrivelse God sommer videre Leif Her var den ikke videre sky. Holdt seg sammen med Kanadagjess,med brød mat var noen den ikke ville ha. Men gikk nå rundt oss alikevel. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Flotte bilder begge to, men v1 er best, likte foten i farta og strået i nebbet. Fine striper på hodet. Takker...moro med litt eksotisk fulg i Norge også synes nå jeg. Sikkert til forargelse for noen...tenker da spesilelt på Ulv og nå vil de jammen meg ta Ørna også..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg