SirreStrikk Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg kjøpte nylig en surface pro 3 og et keyboard. Jeg ser på filmer og bilder at folk kan gjøre slikt med nettbrettet og tastaturet: http://az607270.vo.msecnd.net/surfaceblog/2014/05/SUR_Pro3_Type_Fold_Right_3-4.pngJeg får tydligvis ikke til å gjøre dette da den bare detter ned igjen. Er det jeg som gjør noe fundamentalt feil her eller er magneten i tastaturet defekt Til meg ligger den kun slik: http://az607270.vo.msecnd.net/surfaceblog/2014/05/image-left-cyan-hero-e1400563125164.jpg Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Å teste om magneten er defekt, so er det berre å halde tastaturet ca. 1 cm i frå sloten den skal inn i. Den skal snappe på plass heilt av seg sjølv. Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Den snapper seg inn, men det skal være en "magnet" rand slik jeg forstår det sånn at jeg kan brette den opp. Det går ikke! Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Det er et forsøk på å stabilisere tastaturet når du skal ha maskinen i fanget og det er mulig på maskinen min. Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Den snapper seg inn, men det skal være en "magnet" rand slik jeg forstår det sånn at jeg kan brette den opp. Det går ikke! Du har dette tasraturet? Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Det er et slik tastatur jeg har ja. Det er også beskrevet på boksen til tastaturet at det skal være mulig. Til deg det er mulig, er det magnetisk? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Det er magnetisk ja, slik at du kan folde det helt opp til skjermkanten.. Om det ikke gjør det, så er det noe feil ja Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Leverte inn surfacen hos elkjøp, de bekreftet problemet og jeg skulle få hentet ut en ny, men jeg måtte på andre siden av byen. Hentet den nye og dro hjem. Gjett hva, akkurat samme problemet. Vurderer å heve kjøpet etter denne opplevelsen.EDIT: Elkjøp fant ut av det. Jeg hadde et surface 3 keyboard, ikke et surface pro 3. Det skulle fungere på samme måte hos begge, men tydligvis ikke. Fikk løst det med pro keyboardet. Endret 1. juli 2015 av SirreStrikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå