HSP Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Tøyen, Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Burde vel ha kjent meg igjen, men gjorde faktisk ikke det med det samme. Grei framstilling i svarthvit med fire snikende laken som blikkfang uten at det er det minste rasistisk ment. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Et herlig bilde hvor personene er plassert akkrurat der de "skal være ". Ikke mulig for meg å finne noe negativt, men bare plusstegn ! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 God fangst dette Henning:-) Folk, linjer og skygger i skjønn forening. God dybde med rekkverket (?) som går inn i bildet og veggen i bakgrunnen har en stilig form, som bryter med de rette linjene. Gjorde et lite kutt nede, oppe og i kanten der personen lener seg mot karmen. Fikk da isolert de fire damene i "lakene". (også uten den minste rasistiske mening) Fikk da rammet damene inn og den buede bakveggen passet fint inn. Ble stilig det og.... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Tøft og spennende bilde. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Burde vel ha kjent meg igjen, men gjorde faktisk ikke det med det samme. Grei framstilling i svarthvit med fire snikende laken som blikkfang uten at det er det minste rasistisk ment. Roar Et herlig bilde hvor personene er plassert akkrurat der de "skal være ". Ikke mulig for meg å finne noe negativt, men bare plusstegn ! Vennlig hilsen Ragnar God fangst dette Henning:-) Folk, linjer og skygger i skjønn forening. God dybde med rekkverket (?) som går inn i bildet og veggen i bakgrunnen har en stilig form, som bryter med de rette linjene. Gjorde et lite kutt nede, oppe og i kanten der personen lener seg mot karmen. Fikk da isolert de fire damene i "lakene". (også uten den minste rasistiske mening) Fikk da rammet damene inn og den buede bakveggen passet fint inn. Ble stilig det og.... Tøft og spennende bilde. Takk! Jeg prøvde kutt-muligheten som du nevner Pentaxen, da blir det veldig rent og fint, kan være jeg drar innom og prøver på nytt med et litt smalere objektiv en dag. h Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg