Roar Kneppen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 DODGE POWER WAGON Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Det oser muskler her! Likte best V1 og V2. V2 var tøff med brannslangekoblingene. (for det er vel det det er?) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Tøffe bilder av den tøffe brannbilen! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Nært og fint på den gamle Dodgen. Flott koloritt også! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Det oser muskler her! Likte best V1 og V2. V2 var tøff med brannslangekoblingene. (for det er vel det det er?) Hvorvidt det var en brannbil vites ikke. men den hadde en liten lasteplan så kan kanskje settes i pick up klassen? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Fester meg ved V3 der døra tydeligvis må sikres med kjetting ! (Og da må det vel være alvor) ? Herlig å se igjen slike doninger, kanskje en tidlig sekstitallbil eller enda eldre ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Alle gutters drøm og få kjøre en slik.... Herlig nostalgisk preg på bildet og stilige kameravinkler. Kledelig innramming:-) Vet ikke hvor gammel denne er, men da jeg vokste opp i Svolvær, så var bilparken bestående av en Chevy fra slutten av 30´tallet og en Dodge fra slutten av 60´tallet. Skikkelig grombiler men raske var de ikke. Vi løp/sykla forbi dem opp bakkene og var tidsnok fremme til å se dem ankomme.....Den gangen var brannmelderne en boks på gatehjørnene som en måtte knuse et glass på og så trykke inn knappen. Så måtte en stå der til brannvesenet kom. Men det gjorde ikke vi...... Lenke til kommentar
okjo Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Maskulin doning, tøffe utsnitt og flott mot den mørke bakgrunnen..solid "dørlås" Vh Oddmund Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg tok noen bilder av denne jeg også da jeg var på museet for noen år siden, men de ble langt i fra så tøffe som dine Meget bra jobba ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Dette prakteksemplaret av en gammel brannbil er flott fanget og komponert .Og med en saftig og velkjent fargepalett. Tror det er en brannbil ga pumpen på v2. Artig løsning med kjetting som lås. i v3. Mvh Alec Lenke til kommentar
J.W Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Tøft bilde av gammel brannbil med fin patina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg