kenny28 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg endret tidligere opplåsning av telefon fra sveip(kun dra fingen over skjermen) til mønster(ett bestemt mønster), men ønsker nå å gå tilbake til enkel sveip. Problemet er at nå får jeg ikke lov/valg om enkel sveip. Er det noen som kan komme med noen gode tips ? Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Det er noen sertifikater/credentials som sperrer. Gå til innstillinger>sikkerhet>slett alle sertifikater, så kan du velge sveip. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Heisann, og takk for svar, men jeg finner ikke valget«slett alle sertifikatet» under sikkerhet. Har Sony Xperia z3. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Har du synkronisering med jobbmail på? Kan være policy fra exchangeserver om at du må ha kode opplåsning... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Har du jobbmail via exchange på telefonen? I så fall er det nesten garantert lagt inn sperre for så enkel skjermopplåsning. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg har og bruker kun gmail Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg har og bruker kun gmail. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Heisann, og takk for svar, men jeg finner ikke valget«slett alle sertifikatet» under sikkerhet. Har Sony Xperia z3. Jeg har og Z3 - som sagt, innstillinger>Sikkerhet>(kapittel "legitimasjonslager")Tøm legitimasjonslageret/Fjern alle sertifikater. 1 Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Aha.... Nå fant jeg dent. Tusen tusen takk :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå