Rustymagus Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 De virtuelle skateparkene vil være proppfull av spillere.Flerspillergalskap i Tony Hawk Pro Skater 5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Få tilbake SKATE. Dette ser verre ut en Skate på 360 føler jeg. 1 Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Om de pynter litt på grafikken før lansering så tror jeg dette kan bli bra Gleder meg til å klikke mongo på håndkontrolleren for å ta en indy+360kickflip+900+rodeo+1080+switch+manual+darkside+ 360heelflip+maual+mctwist før jeg faceplanter i betongen og må starte alt på nytt fordi tiden gikk ut. Edit: måtte lage mellom rom for å få med hele trikset for at det skulle vises i artikelen. Endret 29. juni 2015 av Stampy 1 Lenke til kommentar
ROFLOCOPT3R Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Sliter med å forstå hypen rundt dette spillet. Det ser jo mye verre ut enn SKATE 3 som kom ut for 5 år siden. Lenke til kommentar
chilinutt Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Grafikken er helt uviktig så lenge jeg ikke trenger å bruke begge stikkene for å gjøre triks. Jeg vil bare ha et laidback skatespill hvor jeg kan lære me kontrollene på null tid, men ha det gøy i evigheter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå