Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Søstre i solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Sweet:-) Hei på deg! Jo da, dei kan være søte i lag...i blant.. Vi hadde i alle fall en strålende kveld. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Synes det funket bra! Du klarer å formidle den fine atmosfæren av en sen sommerkveld på en vakker måte. Hvis fokuset hadde vært på jentene ville det handle mest om de, men nå handler det like mye om omgivelsene og det fine lyset. Flott stemningsbilde! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Synes det funket bra! Du klarer å formidle den fine atmosfæren av en sen sommerkveld på en vakker måte. Hvis fokuset hadde vært på jentene ville det handle mest om de, men nå handler det like mye om omgivelsene og det fine lyset. Flott stemningsbilde! Tuuusen takk! Det var veldig kjekt å få så fin tilbakemelding for jeg tenkte også litt det samme, men var litt usikker på hva andre ville tenke. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Ja, sånn er'e bare en gang iblant. Litt irriterende at Japan foto alltid ska' rappe meste oppmersomheta fra bildene. men jeg klikka fullstørrelse og deretter F11 og fikk det over nesten hele 32 tommer'n. Da gjorde det ikke noe om nattur'n hadde rappa fokuset. Det ble stemning te tusen og Japan foto dama kunne seile hvor hen hu ville. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Ja, sånn er'e bare en gang iblant. Litt irriterende at Japan foto alltid ska' rappe meste oppmersomheta fra bildene. men jeg klikka fullstørrelse og deretter F11 og fikk det over nesten hele 32 tommer'n. Da gjorde det ikke noe om nattur'n hadde rappa fokuset. Det ble stemning te tusen og Japan foto dama kunne seile hvor hen hu ville. Roar Ja, det er veldig irriterende med denne reklamen. Jeg bruker mye iPad, der unngår jeg en del av dette heldigvis. Jeg også likte godt stemningen i bildet, men tenkte kanskje jeg var litt uhildet siden det er mine døtre som sitter der.. Alltid hyggelig med kommentar fra deg Roar! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Flott, annerledes og kreativt solnedgangsbilde! Skiller seg positivt ut fra andre slike bilder. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Flott, annerledes og kreativt solnedgangsbilde! Skiller seg positivt ut fra andre slike bilder. Mvh Fredrik Tusen takk Fredrik, så hyggelig at du synes det. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Annerledes kveldssolbilde, og intet negativt sagt om det. Stemningen er der i fullt monn. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Annerledes kveldssolbilde, og intet negativt sagt om det. Stemningen er der i fullt monn. Vennlig hilsen Ragnar Ja, en kan nesten kjenne varmen fra solstrålene, ikke sant? Tusen takk for vennlige ord! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Stemningsfullt og fint dette Helene Ett meget godt eksponert motlysbilde. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Stemningsfullt og fint dette Helene Ett meget godt eksponert motlysbilde. Mvh. Rolf Tusen takk Rolf! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Stemningsfullt bilde av to som nyter solnedgangen på denne fine sommerkvelden . Flott fanget og formidlet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Stemningsfullt bilde av to som nyter solnedgangen på denne fine sommerkvelden . Flott fanget og formidlet. Mvh Alec Ja, ville fange den deilige stemningen, syntes jeg lykkes med det. Hyggelig du kommer innom og kommenterer! Lenke til kommentar
J.W Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Så stemningsfylt bilde. Avslappende og behagelig å se på Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Så stemningsfylt bilde. Avslappende og behagelig å se på Tusen takk! Så hyggelig at du likte bildet mitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg