Gå til innhold

Søstre i solnedgang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det funket bra! Du klarer å formidle den fine atmosfæren av en sen sommerkveld på en vakker måte.

Hvis fokuset hadde vært på jentene ville det handle mest om de, men nå handler det like mye om omgivelsene og det fine lyset. Flott stemningsbilde!

Lenke til kommentar

Synes det funket bra! Du klarer å formidle den fine atmosfæren av en sen sommerkveld på en vakker måte.

Hvis fokuset hadde vært på jentene ville det handle mest om de, men nå handler det like mye om omgivelsene og det fine lyset. Flott stemningsbilde!

Tuuusen takk! Det var veldig kjekt å få så fin tilbakemelding for jeg tenkte også litt det samme, men var litt usikker på hva andre ville tenke. :)

Lenke til kommentar

Ja, sånn er'e bare en gang iblant.

Litt irriterende at Japan foto alltid ska' rappe meste oppmersomheta fra bildene. men jeg klikka fullstørrelse og deretter F11 og fikk det over nesten hele 32 tommer'n.

Da gjorde det ikke noe om nattur'n hadde rappa fokuset. Det ble stemning te tusen og Japan foto dama kunne seile hvor hen hu ville.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, sånn er'e bare en gang iblant.

Litt irriterende at Japan foto alltid ska' rappe meste oppmersomheta fra bildene. men jeg klikka fullstørrelse og deretter F11 og fikk det over nesten hele 32 tommer'n.

Da gjorde det ikke noe om nattur'n hadde rappa fokuset. Det ble stemning te tusen og Japan foto dama kunne seile hvor hen hu ville.

Roar

Ja, det er veldig irriterende med denne reklamen.  :hrm:  Jeg bruker mye iPad, der unngår jeg en del av dette heldigvis.

Jeg også likte godt stemningen i bildet, men tenkte kanskje jeg var litt uhildet siden det er mine døtre som sitter der.. :wee:

Alltid hyggelig med kommentar fra deg Roar! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Stemningsfullt bilde av to som nyter solnedgangen på denne fine sommerkvelden .

Flott fanget og formidlet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...