Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Spille CS Go på Imac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekket nettopp, det er mulig, men FY så forferdelig prisene er på imacs. Innmaten kontra pris er til å bli helt kvalm av.

Intel HD5000 vil kunne kjøre det, men ikke forvent allverden, samt så har mac ofte en del problemer som VSYNC du ikke kan skru av uten 3.parts program. Noen imacs kommer med 750M og 755M kort, men du snakker ville summer for middelmådig innmat her.

Knappefunksjoner er jeg ikke sikker på, men det må da gå ann med hjelp av et program kan jeg se for meg.

Så da byr jo spørsmålet seg: hvorfor?

Lenke til kommentar

ok takk,

Hvorfor er vel for OS X som er lite eller ingen tøys med,

har hatt en macbook pro 13" siden 2010, den funker som den dagen jeg kjøpte den,

Er vel casual gamer, men blir det trøblete med oppkopling av "non" mac tastatur og mus..

heller det mer mot egen gaming spesifikk maskin ved siden,

Kansje en god skjerm til å "Serve" både macbook og gaming rigg kunne vært noe..

Tenkte på imac 21,5" med NVIDIA GeForce GT 750M med 1 GB eller 27" med NVIDIA GeForce GT 755M med 1 GB .

Lenke til kommentar

Du har såklart mulighet for å bruke andre tastaturer & mus enn apple, men jeg ville hørt med butikken/levrandøren av det produktet du leter etter om det er mulig å bruke på en apple maskin/om du vil få alle funksjoner som hører til det.

Eller benytte deg av returmuligheten 

Lenke til kommentar

Du har såklart mulighet for å bruke andre tastaturer & mus enn apple, men jeg ville hørt med butikken/levrandøren av det produktet du leter etter om det er mulig å bruke på en apple maskin/om du vil få alle funksjoner som hører til det.

Eller benytte deg av returmuligheten 

Ja høres ut som en god plan..thx

Kan det stemme at imac har 12ms respons tid?

Noen som kan bekrefte/avkrefte det?

Lenke til kommentar

En annen ting jeg lurer på er om når man spiller cs go eller forsåvidt andre spill også online,

vil man da kunne spille sammens med pc brukere?

det vil man

Sjekket nettopp, det er mulig, men FY så forferdelig prisene er på imacs. Innmaten kontra pris er til å bli helt kvalm av.

Intel HD5000 vil kunne kjøre det, men ikke forvent allverden, samt så har mac ofte en del problemer som VSYNC du ikke kan skru av uten 3.parts program. Noen imacs kommer med 750M og 755M kort, men du snakker ville summer for middelmådig innmat her.

Knappefunksjoner er jeg ikke sikker på, men det må da gå ann med hjelp av et program kan jeg se for meg.

Så da byr jo spørsmålet seg: hvorfor?

Vurderer Mac mini og gaming rigg delt på en og samme skjerm..

DEn nye Asus ROG Swift PG279Q kunne vært noe.

Endret av Tarzan78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...