Corbin Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Naar jeg starter opp pc-en, piper den fire ganger. Jeg ser i "User Guiden" og der staar det "Motherboard timer not operational". Jeg lurer paa hva dette betyr og hvordan problemet kan loeses. Lenke til kommentar
Djinn Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 De nye hovedkortene fra Asus gir feilmeldinger under POST via en damestemme, og ikke via pipetoner. Antall pipetoner du hører under oppstart kommer av hvor mange usb enheter du har tilkoblet PC'en. Dra ut alle usb enhetene og lydene forsvinner. Teit, men sånn er det bare. PS! En tilkoblet USB hub blir detektert som en usb enhet, og vil gi et pip. Lenke til kommentar
Corbin Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Takk for svaret. Har lurt på det der en stund. Men jeg har ikke sånn stemme-greier på hovedkortet så hvordan skal den si ifra om ting som ikke fungerer da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 aktiveres i bios under advanced, speech post reporter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå