H?rselsvern Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Har i det siste lekt med tanken om å begynne med kampsport, fortrinnsvis MMA eller SW, men har få eller ingen venner som deler denne interessen med meg Så jeg vurderer å begynne alene. Men er det noen som har noen erfaringer å dele fra slike klubber? Ser for meg at mye av treningen foregår i par, og kommer man til kort da hvis man ikke er der med noen man kjenner? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 I kampsportmiljøet så er mange veldig villige til å ta imot og trene opp/ hjelpe nye folk, hvertfall i "småbyen" jeg bor i. Det er vel litt pga antall medlemmer etc. Hvis du ikke virker som en fyr som trener seg opp til å bli torpedo så er det nok ikke noe problem, kjør på PS; Hvis noen prøver å få deg til å polere bilen din så vet du at han vet hva han driver med Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Har i det siste lekt med tanken om å begynne med kampsport, fortrinnsvis MMA eller SW, men har få eller ingen venner som deler denne interessen med meg Så jeg vurderer å begynne alene. Men er det noen som har noen erfaringer å dele fra slike klubber? Ser for meg at mye av treningen foregår i par, og kommer man til kort da hvis man ikke er der med noen man kjenner? Trente kickboksing for ganske mange år siden, trente da med flere venner men det var mange som kom alene, det var problemfritt. Man trener mye i par men somregel med noen random i klubben. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 28. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2015 takker for svar. Kanskje jeg skal gripe muligheten og bare melde meg inn i en klubb. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Krav maga her i Trondheim, angrer ikke ett sekund, har til&med fått bruk for det. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) Men er det noen som har noen erfaringer å dele fra slike klubber? Ser for meg at mye av treningen foregår i par, og kommer man til kort da hvis man ikke er der med noen man kjenner? Min erfaring (kickboxing og MMA) er at man må bytte makker mange ganger i løpet av en trening, så det kommer egentlig på det samme om du trener alene eller med kompiser. Jeg vil absolutt anbefale å bare begynne, du vil jo kanskje få nye venner også etterhvert. Det som er greit med kamerater er at det er lettere å stikke å trene ekstra om klubben har åpent utenom treningstid. (åpen matte, sandsekker osv), Endret 3. juli 2015 av Apox Lenke til kommentar
Continum Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Som de andre sier, så er alle veldig imøtekommende. Jobber ofte parvis ja, men sånn som vi gjør det på MMA Trondheim så rulerer du på makker. Så ingen problem å begynne selv om du ikke kjenner noen, du blir fort kjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå