g0b Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har ventet og ventet på den nye SE z600, jeg trodde den var rett rundt hjørnet da jeg leste at den ikke var ventet inn i butikkene før i januar. Andre sier at den kommer om to uker eller noe.. En annen ting er hvor mye vil den koste (jeg vil ha youngtalk abonement) , er det mye penger å spare på å kjøpe på internett? Er det vanskelig å klage osv hvis det skulle være noe feil til en webshop? kjøper man på elkjøp er det jo enkelt å ta turen å klage, men å sende email osv har jeg dårlig erfaring med.. Altså, når kommer den nye sony ericsson Z600, ca hvor mye vil den koste med netcom youngtalk abonement? vil de få inn telefonen på elkjop eller webshoper først? jeg er LEI av å vente Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hos mpx skal de få den inn 23.01.04 og der står prisen på 3239.. det står bekreftet 23.01.04, så jeg tror det stemmer.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 en ting; elkjop er en av de som får ting inn sist, men har gode priser (med abbenomang seff!) Samsung e700 er kanskje noe å vurdere? mindre,lekrere, mer minne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå