CFD Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Håper det kommer et Petter Solberg spill jeg... Et ekstra bilspill er jo ikke og forakte Selv så håper jeg virkelig at det blir mer bilsport (Rally,formel1 og ikke minst CART) Cart er sinsykt morsomt og se på , litt bedre enn F1 også imo. Ikke sett noe særlig da.. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kanskje vi får mer god underholdning i form av mer tv tid til denne morsomme sporten Haaper iallefall det . Synes det er VELDIG morsomt at han vant , er vel en av de yngste noen gang ogsaa kanskje ?? Han virker veldig sympatisk og grei , har mer respekt for Rally enn F1 jeg , er mer varierte veiforhold ( skal ikke mye til ) og de kjoerer ikke den samme runden OM IGJEN og OM IGJEN . Petter Solberg Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jubla nesten ass'n av meg når jeg så det (live), kom igjen fra Danmark igår og hadde glemt at det var rally... så bare flaks at jeg så på... GO SOLBERG! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Dritt kult at han vant. Blir vel ikke noe spill av han før han vinner flere verdens mesterskap eller noe. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Synes det er VELDIG morsomt at han vant , er vel en av de yngste noen gang ogsaa kanskje ?? har mer respekt for Rally enn F1 jeg , er mer varierte veiforhold ( skal ikke mye til ) og de kjoerer ikke den samme runden OM IGJEN og OM IGJEN . Petter Solberg Han er den første under 30 år som vinner noe sånt (mener jeg å huske)... F1 er kjeeeeedelig å se på... Petter Solberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå