tadcomp Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Et STORT skritt for Norsk sport! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 huff ja snart blir det katastrofe om han ikke vinner alle løp han er med i Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 /me er i fra Askim! Bare få kilometer fra Spydeberg! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ... hurra ? ja? Okey ! *grin* Wooohooo ! Petter rocker Rally. Nå kommer vel Petter Solberg Racing til PS2 og Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ... hurra ? ja? Okey ! *grin* Wooohooo ! Petter rocker Rally. Nå kommer vel Petter Solberg Racing til PS2 og huff det gleder jeg meg til da Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Kommer ikke til å ha noe større forventniger enn jeg har hatt til i år... Og angående Solberg-spill, håper jeg det aldri skjer... Men Solberg er kongen! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Sol Berg er bare konge! RAlly sportens svar på Jallis *grin* Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 GO PETTER!!!! Æ-O-Æ-O-ÆÆ-O-Æ-O-Æ-O :woot: http://www.wrc.com/en_GB/Gallery/Radio/default.htm <--- = Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Norsk verdensmester. Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Gratulerer! Nå er det ikke lenger harry å være fra Østfold!! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jallis, Kuppern, Johan Olav Koss, Wirkola, Oddvar Braa, Bjørn Dæhli, Thomas Alsgaard, Bente Skari, Ketil Andre Aamodt, Ole Gunnar Solskjær, PETTER SOLBERG. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kanskje vi får mer god underholdning i form av mer tv tid til denne morsomme sporten Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ... hurra ? ja? Okey ! *grin* Wooohooo ! Petter rocker Rally. Nå kommer vel Petter Solberg Racing til PS2 og jepp Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Gratulerer! Nå er det ikke lenger harry å være fra Østfold!! Eh, har du hørt gutten snakke? Har du i det hele tatt vært i "Spøddbærr"? Kameraten min er nabo til gården der Petter'n kommer fra, og de som kjenner Petter Solberg litt sier han er både mindre opplyst og litt av en jentefut (han VAR det jaffal)... Menmen, flink til å kjøre bil er han jo, og det er bra for norsk idrott! (typo intended) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg så på det i dag, og gratulerer!! GO PETTER!! :D Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ikke dårlig for gutten som mosa brutterns sin bil i sitt første rally (og hvem kjører med en celica GT4 fra midten av 80-tallet i 96?) anywho! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå