LAEN Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Flue på Smørblomst (3 bilder) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Hei! Fin serie. Har vore i same erend sjøv - fluge på smørblomst. Hadde ikkje turen med meg i dag Tusen takk for kommentaren på biletet mitt. Magnar Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 28. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2015 (endret) Takker så meget Magnar Da linker ikke er klikkbare i beskrivelse så legger jeg ut klikkbare linker her slik at man kan se bildene i full størrelse. http://img.tek.no/1563/1563019/flue-1.jpghttp://img.tek.no/1563/1563020/flue-2.jpghttp://img.tek.no/1563/1563021/flue-3.jpg Endret 28. juni 2015 av LAEN Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Superdetaljert og nær makro ! Versjon 1 for meg. Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Nydelig - har ikke mer å si om disse bildene Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Flotte makrobilder gitt! Jeg synes v2 var kul, men alle var fine! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Flott makro! God skarphet og fint mykt lys. Likte best V1. Den har et fint tett utsnitt som fungerer veldig bra. Den diagonale plasseringen av flua er også et godt trekk. V2 er litt smak og behag. Synes at flua kommer godt frem fra bakgrunnen i originalen, så det er ikke “behov” for slike effekter, men vet at det også finnes folk som digger dette. P.S Det er en knapp som heter "Se i fullstørrelse" under beskrivelsen av bildet. Den tar seeren til bildene i full størrelse og fungerer på alle bildene i serien. Det er dermed ikke behov for å legge inn ekstra linker Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Nok ei flugu som dukker opp her på sia. Denne ser ut som hu har slukt hele sola som lyser ut av bakparten på a'. Men så er det nok bare smørblomsten som vi holdt under haka på hverandre som barn for å se om vi likte smør. Hele serien framstår i fint lys med super skarphet, farger og detaljer så godt jobba. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Flott makro! God skarphet og fint mykt lys. Likte best V1. Den har et fint tett utsnitt som fungerer veldig bra. Den diagonale plasseringen av flua er også et godt trekk. V2 er litt smak og behag. Synes at flua kommer godt frem fra bakgrunnen i originalen, så det er ikke “behov” for slike effekter, men vet at det også finnes folk som digger dette. P.S Det er en knapp som heter "Se i fullstørrelse" under beskrivelsen av bildet. Den tar seeren til bildene i full størrelse og fungerer på alle bildene i serien. Det er dermed ikke behov for å legge inn ekstra linker Jeg kan nevne i tillegg til det Mikael skriver at hvis man også taster F11 i øverste rekke på tastaturet får man det i enda større versjon. Roar Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Nummer to til meg :-) Fantastiske foto. Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Tusen takk for alle kommentarene alle sammen Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Flott makro! God skarphet og fint mykt lys. Likte best V1. Den har et fint tett utsnitt som fungerer veldig bra. Den diagonale plasseringen av flua er også et godt trekk. V2 er litt smak og behag. Synes at flua kommer godt frem fra bakgrunnen i originalen, så det er ikke “behov” for slike effekter, men vet at det også finnes folk som digger dette. P.S Det er en knapp som heter "Se i fullstørrelse" under beskrivelsen av bildet. Den tar seeren til bildene i full størrelse og fungerer på alle bildene i serien. Det er dermed ikke behov for å legge inn ekstra linker Hei MikaelTj tusen takk for tilbakemelding Jeg er klar over knappen som heter full størrelse. Grunnen til at jeg legger med linkene til bildene er at man da får et større bilde som dekker mer av skjermen enn det man får når man trykker på "Se i fullstørrelse". Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Flott makro! God skarphet og fint mykt lys. Likte best V1. Den har et fint tett utsnitt som fungerer veldig bra. Den diagonale plasseringen av flua er også et godt trekk. V2 er litt smak og behag. Synes at flua kommer godt frem fra bakgrunnen i originalen, så det er ikke “behov” for slike effekter, men vet at det også finnes folk som digger dette. P.S Det er en knapp som heter "Se i fullstørrelse" under beskrivelsen av bildet. Den tar seeren til bildene i full størrelse og fungerer på alle bildene i serien. Det er dermed ikke behov for å legge inn ekstra linker Jeg kan nevne i tillegg til det Mikael skriver at hvis man også taster F11 i øverste rekke på tastaturet får man det i enda større versjon. Roar Hei Roar tusen takk for tilbakemelding Jeg var ikke klar over dette, hvis man nå trykker på en av bildelinkene og f11 så få man et bilde som dekker hele skjermen. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg er klar over knappen som heter full størrelse. Grunnen til at jeg legger med linkene til bildene er at man da får et større bilde som dekker mer av skjermen enn det man får når man trykker på "Se i fullstørrelse". Skjønner! Det med F11 var jeg faktisk ikke klar over selv. Så da jeg har lært noe idag også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg